GfK Consumer Panel își dublează eșantionul pentru cercetările de piață, de la 3.000 la 6.000 de gospodării

Monitorizarea continuă a nivelului consumului casnic și a comportamentului de cumpărare din România trece la un alt nivel, prin dublarea eșantionului GfK Consumer Panel, de la 3.000 la 6.000 de gospodării, începând cu ianuarie 2022. Eșantionul este și va continua să fie unul reprezentativ național pentru populația țării.

GfKGospodăriile, parte din eșantionul GfK Consumer Panel, scanează zilnic cumpărăturile făcute și transmit datele la GfK în timp real.

Credit foto: Shutterstock

Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează continuu, încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum (FMCG), cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continuă schimbare.

Având la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informații relevante despre comportamentul de cumpărare și trendurile din toate canalele de vânzare și din toți retailerii din România.

Prin investițiile făcute în dublarea eșantionului de gospodării, atât producătorii, cât și retailerii din piața FMCG, vor putea accesa informații mai detaliate despre ce și cum se cumpără, pentru a își înțelege mai bine consumatorii și a crea pentru aceștia produse și servicii superioare.

Mai mult decât atât, dublarea eșantionului de cercetare va ajuta jucătorii din piață să combine datele reale de cumpărături cu insight-uri legate de motivațiile și percepțiile consumatorilor, pentru a avea o înțelegere completă a ceea ce se cumpără și de ce.

GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de încredere pentru producătorii și retailerii din România, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance.

GfK

GfK conectează datele și ştiinţa. Soluţiile inovatoare de cercetare oferă răspunsuri la întrebări esențiale de business legate de consumatori, pieţe, branduri şi media, acum şi în viitor. Ca un partener de cercetare şi analiză, compania promite clienților săi din toată lumea „creştere prin cunoaștere”.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *