GfK EMO Scan – cel mai nou instrument de cercetare de piață

GfK a integrat EMO Scan, un instrument nou de măsurare a emoţiilor, în sistemul său de testare a reclamelor. Disponibil din martie 2013 şi în România, EMO Scan analizează mișcările faciale ale consumatorilor în timp real, atunci când urmăresc clipuri publicitare, utilizând webcam-uri.

„Sistemul nostru este unic, pentru că identifică reacţiile emoționale autentice ale oamenilor atunci când sunt expuşi la mesajele publicitare, într-un mediu similar celui natural”, spune Nathalie Mandavit, Global Director GfK Communication Efficiency: „Folosirea unui cadru care să simuleze realitatea este absolut esenţial pentru a surprinde reacţiile spontane, autentice ale oamenilor la clipurile publicitare. Aceasta înseamnă că putem măsura reacţiile emoționale cu multă fineţe. Când aceste rezultatele sunt integrate cu informaţiile despre emoţiile declarate ale unei persoane față de o reclamă, obţinem o poveste completă despre cum se implică emoţional consumatorii atunci când privesc o reclamă. Aceasta oferă direcţii importante care contribuie în mod semnificativ la succesul clienţilor noştri în îmbunătăţirea mesajelor publicitare”.

Alături de GfK EMO Sensor, instrumentul care măsoară emoţiile declarate ale consumatorilor, EMO Scan completează portofoliul GfK de testare de reclame, adăugând o nouă modalitate de măsurare a emoţiilor.

GfK EMO Scan a câștigat în 2012 premiul pentru Inovaţie din partea BVM, cea mai importantă asociaţie germană a profesioniştilor din cercetarea de piață și cea socială. EMO Scan este rezultatul comercial al unei colaborări științifice și tehnice între GfK, Institutul Fraunhofer pentru Circuite integrate (IIS) și CIAS – Centrul Elvețian pentru Ştiinte Afective de la Universitatea din Geneva, condusă de profesorul Klaus R. Scherer, doctor în psihologie.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » GfK EMO Scan – cel mai nou instrument de cercetare de piață
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: