GfK lansează GfK Echo, o soluție de management al experienței de utilizare a clienților

GfK lansează GfK Echo, o soluție de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor. Noul instrument permite transmiterea feedback-ului clienților în timp real, îmbinând informații legate de tranzacțiile derulate de aceștia cu cele legate de experiența pe care au avut-o în utilizarea serviciilor.

logo-GfK-nouGfK Echo surprinde feedback-ul acestora în timp real, sintetizează evaluările și le comunică managerilor și angajaților companiilor, astfel încât aceștia să poată acționa imediat, corectând sau îmbunătățind acolo unde este cazul.

Noul produs integrează feedback-ul clienților, datele referitoare la tranzacții și alte informații relevante, pentru a oferi o perspectivă completă asupra nivelului de satisfacție al clienților. Rezultatele sunt transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispoziție modalități de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendințelor, trimiterea notificărilor de avertizare și evidențierea rezultatelor de la nivel micro – agenție, magazin, sucursală până la nivel macro – companie.

GfK are o experiență vastă în cercetarea experiențelor pe care clienții le au în utilizarea serviciilor. Astfel, pentru a analiza în profunzime problemele și soluțiile de îmbunătățire identificate de GfK Echo, informațiile pot fi completate printr-un tip special de cercetare care presupune observarea comportamentului în utilizarea serviciilor (User Experience research).

Cu toate aceste cunoștințe, GfK ajută companiile să-și optimizeze sau să-și restructureze operațiunile și să aducă schimbări esențiale în experiența generală de utilizare a serviciilor clienților lor.

Dan Zuckerman, Global Product Manager GfK, susține: „GfK Echo stabilește un nou standard pentru înțelegerea feedback-ului clienților care merge dincolo de simpla generare a soluțiilor de îmbunătățire. Îmbinarea dintre tehnologia și consultanța oferite de GfK le permite companiilor din domeniul serviciilor să descopere noi oportunități de creștere a performanței, sporire a eficienței și maximizare pe termen lung a valorii aduse de fiecare client.”

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,934 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » GfK lansează GfK Echo, o soluție de management al experienței de utilizare a clienților
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: