GfK România anunță schimbări importante pentru GfK Consumer Panel Services

GfK România anunţă doua schimbări importante pentru GfK Consumer Panel Services, singurul panel care monitorizează comportamentul real de cumpărare al gospodăriilor din România pentru bunuri de larg consum.

Începând din ianuarie 2013, metoda clasică de colectare a datelor cu ajutorul jurnalului de cumpărături este înlocuită de o soluţie inovatoare – scanarea codurilor de bare ale produselor de larg consum. Metoda a fost deja implementată cu succes în alte ţări în care GfK este prezent.

“Această metodologie are mai multe avantajele. Monitorizează toate categoriile de bunuri de larg consum, ceea ce ne permite să avem imaginea de ansamblu a coşului de cumpărături al românului, oferă o acurateţe sporită a detaliilor legate de produse, dar şi rapiditate în colectarea datelor, tradusă în raportări către clienţi într-un timp mai scurt. De asemenea, putem răspunde unor întrebări punctuale, la cererea clientului, despre cine consumă sau foloseşte anumite mărci în gospodărie. În plus, prin Scanning credem că vom recruta cu mai mare uşurinţă membri ai gospodăriilor tinere şi active, cu un interes sporit faţă de tehnologie”, afirmă Raluca Răschip, Consumer Goods & Retail Director GfK România.

Odată cu aceste schimbări, GfK lărgeşte şi categoriile monitorizate. La cele deja analizate, se adaugă: fructe şi legume proaspete şi congelate, carne proaspătă şi procesată, alcool, produse de îngrijire pentru bebeluşi, îngheţată, sosuri şi dressing-uri, mâncare pentru animale.

A doua noutate importantă este mărirea eşantionului cu 36%. Numărul gospodăriilor care vor trimite date începând cu 1 ianuarie 2013 creşte de la 2.200 la 3.000. Un eşantion mai mare oferă posibilitatea realizării unor analize mai detaliate la nivel de variante de produs, target de consumatori si retaileri.

  OFERTĂ SPECIALĂ30% reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » GfK România anunță schimbări importante pentru GfK Consumer Panel Services
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: