GfK România își extinde activitatea în Republica Moldova cu servicii de cercetare complete

Prezentă pe piaţa locală din 1992, compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, oferind toată gama de servicii de cercetare şi consultanţă de marketing.

GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.

De la începutul prezenţei pe piaţa din Moldova, GfK România a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova (www.civis.md), unul dintre cei mai de încredere furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienţă de cercetare de piaţă. Compania oferă servicii complete de PAPI (interviuri pe hârtie), CAPI (interviuri pe computer) şi CATI (interviuri telefonice), implementând studii reprezentative la nivel naţional pe eşantioane mari, cu un control strict al calităţii culegerii datelor.

Andi Dumitrescu, director general GfK România: „Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date de calitate şi servicii de consultanţă la standarde înalte. După 20 de ani de activitate pe piaţa românească, timp în care am clădit parteneriate de succes cu clienţii noştri, cred că avem experienţa necesară să împărtăşim şi clienţilor din Moldova cunoştinţele şi abilităţile noastre. Această lansare ne consolidează poziţia drept unul dintre cei mai buni parteneri de cercetare de piaţă din regiune.”

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *