Green Point Management publică raportul de sustenabilitate pentru anul 2022

Green Point Management, lider de piață în domeniul organizațiilor care implementează obligațiile privind răspunderea extinsă a producătorilor din România (OIREP), anunță lansarea celui de-al 5-lea raport de sustenabilitate, detaliind realizările și angajamentele de mediu și sustenabilitate îndeplinite în anul 2022.

Green Point

Raportul acoperă perioada 01 ianuarie 2022 – 31 decembrie 2022 și este conform Standardelor Global Reporting Inițiative 2021 (GRI), precum și a prevederilor legale, respectiv Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 1938/2016 și Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 3456/2018.

Raportul de sustenabilitate este întocmit voluntar de către Green Point, organizația nu intră sub incidența obligativității, neîndeplinind criteriul de a avea un număr mediu de angajați de 500.

Într-un efort de transparență și responsabilitate, Green Point a adunat și prezentat date relevante cu privire la impactul asupra economiei, societății și mediului, evidențiind, în special, implicarea companiei în gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje.

În 2022, Green Point a înregistrat o cifră de afaceri de peste 142 milioane lei, iar in primele zece luni ale anului 2023 previzionam o creștere de 21%.

În primele 10 luni din 2023, Green Point a îndeplinit în totalitate obligațiile de mediu asumate în fata partenerilor cu aproape 300 000 tone de ambalaje pentru care am preluat responsabilitatea și aproximativ 200 000 tone de deșeuri de ambalaje ajunse în fluxurile de reciclare.

Proiecte sociale și de mediu Green Point

Un aspect semnificativ al raportului este angajamentul continuu al organizatiei Green Point în proiecte sociale și de mediu.

În 2023, compania a investit peste 1 000 000 de lei în campanii de informare și conștientizare, colaborând cu parteneri precum retailerul Carrefour România în proiectul „Plata cu Pet”, „PetColectezi si Castigi”, alaturi de Auchan Romania sau evenimentul Saga Festival, primul eveniment #zerowastetolandfill organizat de Alda Romania.

De asemenea, GreenPoint a fost implicată în inițiative și evenimente de educare și conștientizare alături de Primării și comunități locale, investiind peste 1000 000 de lei .

Compania raportează voluntar cu privire la gestionarea responsabilă a aspectelor de mediu, sociale și de personal, respectarea drepturilor omului, combaterea corupției și a dării de mită. A fost efectuată  si o analiză de materialitate în luna septembrie 2023, conform Standardului GRI 3 2021, pentru identificarea indicatorilor-cheie de performanță nefinanciară, cum ar fi economia circulară sau trasabilitatea pe lanțul valoric.

“Lansarea celui de-al 5-lea raport de sustenabilitate atestă încă o dată angajamentul de protejare a mediului înconjurător, constanța acțiunilor de sustenabilitate și a campaniilor de educare și conștientizare pe care Green Point le desfășoară an de an încă de la înființare împreună cu partenerii săi.

Considerăm că raportarea ESG, pe care Green Point o realizează voluntar, este și un standard de excelența, iar după 5 ani de realizare o considerăm parte din ADN-ul companiei, alaturi de inovația constanta, digitalizare și know-how-ul echipei,” a declarat Adela Lazăr, Președinte Green Point (foto).

Prin publicarea și întocmirea acestui raport, Green Point demonstrează angajamentul său constant față de principiile economiei circulare și responsabilității sociale, contribuind activ la dezvoltarea economiei verzi.

Pentru mai multe informații și detalii, vă invităm să consultați Raportul de Sustenabilitate 2022 disponibil pe site-ul oficial al companiei, AICI sau poate fi descărcat de aici: Greenpoint Raport Sustenabilitate 2022 WEB.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *