Grupul Chèque Déjeuner își schimbă numele, devenind grupul Up

Pe 14 ianuarie 2015, Grupul Chèque Déjeuner scrie o nouă pagină în istoria sa, devenind Grupul Up. Această nouă identitate este în concordanță cu schimbările strategice din cadrul grupului, care, în doar câțiva ani, a trecut de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii.

cheque

Numele, însoțit de refacerea totală a identității grafice, transmite ideea unor noi perspective și a unui plan strategic ambițios. Filiala din România, Chèque Déjeuner România va trece, de asemenea, prin aceste schimbări la nivel de identitate și va deveni Up România.

Acest nou nume reflectă perfect valorile și personalitatea grupului nostru, subliniind bogăția și diversitatea ofertei noastre, fiind totodată dovada dimensiunii sale internaționale. Numele “Grupul Up” a fost, prin urmare, o alegere evidentă, un nume al progresului, al dinamismului și al optimismului”, a declarat Catherine Coupet, Președinte și Director General al grupului Up.

De peste 50 de ani, grupul și-a dezvoltat activitatea prin produse și servicii care oferă soluții pentru o viață mai bună și contribuie la progresul social. Astăzi face parte din viața a peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume prin sute de marci, produse și servicii. Soluțiile sale au fost modernizate pe măsura ce au avut loc dezvoltări tehnologice și utilizate în noi scopuri. În fața acestor evoluții, numele „Groupe Chèque Déjeuner” nu mai era suficient pentru a transmite bogăția activităților sale.

Din acest motiv, în 2015, grupul a ales o nouă identitate vizuală capabilă să marcheze viitorul și să îi confere o nouă forță. Acum devine grupul Up, sinonim cu acțiunea, mișcarea și progresul.

În ultimii ani, grupul s-a extins în special la nivel internațional și este prezent în acest moment în 14 țări. Noua identitate reflectă dimensiunea mondială, denumirea Up semnificând atingerea unor noi culmi. În plus, numele este universal și poate fi ușor înțeles la nivel internațional. Noul logo utilizează codurile istorice identității grupului, păstrând culoarea portocalie, forma  pătrată și fontul, fiind o proiecție clară a valorilor de mobilitate și modernitate ale grupului. Toate mărcile grupului, în toate țările în care își desfășoară activitatea filialele sale, vor prelua aceasta nouă identitate și își vor transforma logo-urile, dupa cum urmează: numele de marcă este precedat de simbolul Up.

În acest context, Chèque Déjeuner România, în urma procesului de rebranding al grupului internațional, devine Up România și urmează un amplu proces de rebranding al însemnelor grafice pentru toate produsele și marcile implementate la nivel local. Pentru 2015, Up Romania și-a gândit strategia de brand, astfel încât activitatea sa să fie guvernată de 4 piloni importanți, desprinși din filosofia generală a grupului și adaptați la realitățile pieței locale.

Pilonii sunt: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea și antreprenoriatul. Aceste valori vor fi declinate în activități specifice pe întreg anul 2015 și vor transmite atât în interiorul, cât și în exteriorul companiei, filosofia de business desprinsă din strategia grupului.

Evoluția Up România confirmă succesul internațional al grupului, iar rebranding-ul reprezintă un moment important, în care avem ocazia să punem și mai mult în evidență valorile și viziunea pentru viitor. Pe tot parcursul anului 2015 vom avea actvități care vor integra viziunea noastră, o vor confirma și comunica spre toți stakeholderii noștri”, a declarat Elena Pap, Director General Up România.

În octombrie anul trecut, Catherine Coupet, în vârstă de 49 de ani, a preluat conducerea de la Jacques Landriot și a fost numită Președinte Director General. Preluând conducerea acestui proiect colectiv, intenționează să dezvolte grupul, luând în considerare modelul cooperativ al viitorului.

Cu un model de guvernare federativ, grupul Up combină eficiența economică și echitatea socială. Acest model garantează fiabilitatea deciziilor și implică direct angajații în reușita grupului. Pentru a întări acest atu unic, grupul Up a decis să impulsioneze o nouă cooperare dinamică, asociind mai multi salariați la capitalul societății și dezvoltând principiile democrației participative.

Grupul Up a ales să își concentreze strategia pe trei piloni: consolidarea modelului său unic federativ, accelerarea dinamicii inovației și dezvoltarea rețelei sale internaționale. Această strategie face ca grupul Up să fie un actor economic și social unic pe piața pe care activează.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Grupul Chèque Déjeuner își schimbă numele, devenind grupul Up

Spune-ți părerea

  1. […] Grupul Chèque Déjeuner își schimbă numele, devenind grupul Up […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: