Hidden Process, companie ce oferă servicii de securitate cibernetică pentru magazinele online, și-a propus să facă evaluările de securitate accesibile pentru toate IMM-urile care activează în zona de eCommerce, prin servicii avansate și optimizate, care îmbunătățesc și mențin securitatea platformelor web.
Bazele companiei Hidden Process au fost puse de soții Alexandru și Luiza Drăghici, reflectând experiența, valorile și pasiunile acestora. Alex este expert în securitate cibernetică, având background în web development, în timp ce Luiza provine din lumea avocaturii de consultanță de top.
Credit foto: Shutterstock
„După o experiență de mai bine de opt ani în web development și securitate cibernetică și aproape o viață (de la primele calculatoare pe care le-am avut în copilărie), în care preocuparea mea constantă a fost securitatea pe internet, am reușit să găsesc, alături de Luiza, o formă prin care să susținem activitățile de eCommerce de toate dimensiunile, astfel încât acestea să se desfășoare în siguranță și să fie expuse unor riscuri cât mai mici”, a spus Alex Drăghici, Co-founder Hidden Process.
După 10 ani împreună, am descoperit cu plăcere că domeniile noastre de activitate nu sunt chiar atât de diferite, ci pot coexista și se pot valorifica reciproc într-un echilibru care a luat formă și s-a materializat în Hidden Process”, a competat Luiza Drăghici, Co-founder Hidden Process.
Atât timp cât activitatea unei companii depinde de internet, securitatea cibernetică a devenit indispensabilă. Până acum câțiva ani, atitudinea preventivă și analiza de securitate nu erau subiecte prioritare.
Înmulțirea atacurilor cibernetice și schimbarea legislației
Viteza cu care tehnologia s-a dezvoltat și dimensiunile la care activitățile de eCommerce au ajuns la nivel global – în 2019 vânzările din zona de eCommerce au totalizat 3,5 trilioane de dolari la nivel global – au determinat schimbări importante: pe de o parte atacurile cibernetice s-au înmulțit considerabil și au devenit din ce în ce mai complexe, iar pe de altă parte, statele, remarcând utilizarea crescândă a datelor personale și a pericolelor la care consumatorii se expun, au creat o legislație mult mai protectivă pentru aceștia și au desfășurat campanii de conștientizare a pericolelor din mediul online.
Contextul în care securitatea cibernetică a devenit un factor de diferențiere între competitorii de pe piață
Într-un articol recent, Hidden Process subliniază că 68% dintre clienții magazinelor online sunt îngrijorați că respectivele magazine ar putea fi ținta atacurilor cibernetice, în timp ce 71% dintre clienți sunt îngrijorați că magazinele online vor folosi în mod greșit sau vor distribui necorespunzător datele lor personale.
Dacă în 2016, aproximativ 55% dintre IMM-uri declarau că au experimentat în ultimele 12 luni de activitate un atac cibernetic, în 2017 procentul a crescut la 61%, iar în 2018 la 67% și va continua să crească, având în vedere costurile minime pe care le presupun atacurile cibernetice în prezent și valoarea datelor sensibile ce pot fi obținute.
În acest context, securitatea cibernetică a devenit un factor de diferențiere între competitorii de pe piață, un indicator al preocupării pentru experiența de shopping a consumatorilor și un element care sporește încrederea consumatorilor în capacitatea magazinului online de a colecta și administra în siguranță datele lor personale.
Securitatea cibernetică a devenit indispensabilă pentru companiile de toate dimensiunile din industria de eCommerce și trebuie efectuată cu responsabilitate pentru a contribui cu adevărat la o creștere sănătoasă a brandului și a activității.
Servicii personalizate de securitate cibernetică de la Hidden Process
Tocmai acesta este motivul pentru care a apărut Hidden Process, pentru a facilita accesul la aceste servicii pentru toate IMM-urile.
Hidden Process oferă două servicii de bază, ce pot fi personalizate în funcție de particularitățile magazinului online care este evaluat:
<> teste de penetrare cibernetică – presupun simulări ale unor atacuri cibernetice exterioare, pentru a identifica și exploata vulnerabilități ascunse și furnizează informații complete despre vulnerabilități și riscuri aferente.
<> evaluări ale vulnerabilităților – presupun scanarea website-ului pentru a furniza organizației o listă a vulnerabilităților publice, fără a exploata și valida vulnerabilitățile.
“Ceea ce este foarte important pentru noi este ca managementul magazinului online să înțeleagă riscurile la care sunt expuși și implicațiile pe care acestea le atrag. Rapoartele pregătite de noi nu se adresează doar echipei tehnice, nu ne interesează doar să transmitem liste ce trebuie bifate de cei de la IT”, a precizat Alex Draghici.
Hidden Process, contact
Mai multe informații pe www.hidden-process.com/ e-mail: contact@hidden-process.com/ tel. +40 (754) 558 977
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.