Innoship susține Yves Rocher în misiunea sa de a reconecta comunitățile cu natura

Începând cu luna iulie, Innoship, compania tech care îmbină tehnologia cu know-how-ul din domeniile de curierat, supply chain și retail, gestionează livrarea comenzilor de pe platforma de eCommerce: Yves Rocher.

Yves Rocher

Pasionați de universul vegetal, misiunea creatorilor de la Yves Rocher este aceea de a reconecta oamenii la naturăAmbiția noastră a fost, dintotdeauna, aceea de a acționa în armonie cu mediul înconjurător. Această viziune, dedicată frumuseții femeilor și începută în localitatea La Gacilly, Franța, a ghidat mereu compania, fiind pilonul principal al conceptului Cosmétique Végétale®.

În localitatea la Gacilly, marca Yves Rocher deține 60 de hectare și plante cultivate în sistem de Agricultură Biologică. Aici înfloresc acele specii, ce devin, mai târziu, ingredientele active din formulele produselor companiei.

Designul produselor Yves Rocher este ecologic, bazat pe ingrediente de origine vegetală, iar ambalajele sunt proiectate având o abordare 100% ecologică și respectând două direcții:

  • reducerea consumului de materiale de materie primă brută, precum hârtie sau plastic
  • ambalajele sunt reciclabile și folosesc materie primă reciclată

Astfel, începând cu luna octombrie a anului 2020, toate flacoanele produselor Yves Rocher sunt realizate 100% din plastic reciclat și reciclabil. 

Tot în anul 2020, inventatorul conceptului Cosmétique Végétale®, grupul Familal, scrie o nouă pagină în istoria sa adoptând oficial statutul de Mission Driven Company.

Acest angajament puternic subliniază dorința noastră de a face misiunea socială a companiei la fel de importantă ca și misiunea sa economică.

Alături de Grupul Rocher, din care face parte, Marca Yves Rocher crede în impactul pozitiv pe care natura îl are asupra stării noastre generale de bine. 

Când suntem conectați la natură, ajutăm la construirea unei lumi mai implicate pentru binele oamenilor și al planetei.

Care este, deci, misiunea Yves Rocher? Aceea de a-și reconecta comunitățile cu natura.

200.000+ de arbori plantați de Fundația Yves Rocher în România

În anul 2007, Fundația Yves Rocher lansa programul Să Plantăm Pentru Planetă cu obiectivul de a planta 1 milion de arbori în întreaga lume cu ajutorul colaboratorilor săi de pretutindeni.

Ne-am implicat astfel, în acest program de plantare de arbori, pentru a revigora solurile, a împiedica alunecările de teren și a reconecta oamenii la energia naturii și la magia copacilor. 

13 ani mai târziu, 1 milion de arbori au devenit 100 de milioane de arbori plantați de Fundația Yves Rocher.

Până în prezent, în România au fost plantați 200 000 de arbori.

Prin plantarea de arbori împreună cu comunitatea sa de mii de femei și de bărbați plantatori, Marca Yves Rocher alege viața și biodiversitatea.

Cu peste un milion de oameni implicați pe teren, un arbore este plantat la fiecare trei secunde.

De la crearea sa, Marca Yves Rocher susține Fundația în alegerile sale și nu ezită să-și implice angajații și partenerii pentru a contribui la reîmpădurire și la un viitor comun mai bun. 

Vorbim, așadar, despre o enormă mișcare voluntară și despre actori fără de care acest program nu ar fi fost posibil. 

În calitate de sponsor principal al Fundației Yves Rocher, Marca Yves Rocher le mulțumește în primul rând tuturor celor implicați pentru atingerea acestui obiectiv: angajați, parteneri, colaboratori, asociații și ONG-uri locale.

Astăzi, datorită celor peste un milion de oameni implicați pe teren, putem afirma cu mândrie faptul că 1 arbore este plantat la fiecare 3 secunde.

Un pariu real și o dovadă exemplară de solidaritate.

Yves Rocher

Innoship susține afacerile verzi, prin crearea unui proces de livrare simplificat, sigur și rapid. 

“Când am descoperit conceptul INNOSHIP, business-ul nostru se afla într-o etapă stabilă, solidă, cu un nivel ridicat al volumelor expediate, însă cu un flux operațional conservator. “

Integrarea INNOSHIP s-a desfășurat simultan cu listarea noastră pe platforma EMAG Marketplace, fapt ce ne-a adus un avantaj solid în procesul de mapare a fluxului operațional EMAG cu platformele noastre informatice până la integrarea cu WMS -ul depozitului nostru. Facilitățile oferite în soluția  standard INNOSHIP ne-au susținut în crearea unui proces simplificat, sigur și rapid. 

Echipa INNOSHIP ne-a fost alături la fiecare pas prin consultanță de specialitate la un nivel înalt de profesionalism, de analiză adecvată  pe specificitățile sistemelor noastre informatice, de proactivitate și flexibilitate în acțiunile necesare în contextul  acestei integrări.

Toate acestea au condus la încheierea cu succes a proiectului de integrare cu EMAG Marketplace în timp record. INNOSHIP a devenit astfel un specialist cheie în relația cu EMAG și părțile de support IT ale platformelor noastre informatice. 

Deși ne aflăm abia în a 2-a luna de experientă INNOSHIP, am putut observa pentru prima data, printr-o interfață facilă și eficientă, fine particularități ale proceselor operaționale. 

Astfel, am putut analiza și determina foarte ușor oportunități de optimizare, printr-un sistem flexibil de mapare a caracteristicilor noastre de business. Împreună am creat un set-up care să ne ofere cea mai optimă matrice de funcționare. 

De asemenea, prin interfața INNOSHIP, am avut acces automat la extinderea metodelor de livrare, prin pick-up points fixe, putând astfel oferi clienților noștri de pe Emag Marketplace cele mai noi și la modă alternative de livrare, Easy Box și PUDO fiind, în același timp, în curs de implementare și pentru clienții din site-ul propriu www.yves-rocher.ro.   

Innoship ajută Yves Rocher să proceseze 16,000 de comenzi lunar

Lucrăm cu 2 curieri, pe care îi considerăm printre cei mai reprezentativi curieri pe piața de profil și procesăm, în medie, 16.000  comenzi lunar.

Innoship aduce Yves Rocher mai aproape de clienți

Atuul principal al INNOSHIP este abordarea agilă cu care această platformă îmbină excelent scopurile pe segmentul de management operațional, dar cu un aport major în segmentul de Customer Experience, apropierea de client fiind un must-have al brandului Yves Rocher în alegerea partenerilor săi. 

De asemenea, apreciem foarte mult modul în care platforma vine să satisfacă nevoia de eficiență în raportări consolidate care poate aduce un avantaj comercial într-un  context standard de business.  

Concret, platforma INNOSHIP dispune de o interfață user-friendly, afișarea unor parametri de analiza consolidați  și relevanți pentru  orice business, accesul facil la un întreg sistem de date dinamice ce ne oferă transparență în procese ample de livrare și oportunitatea unui management al livrărilor mult mai eficient. De asemenea, un sistem consolidat de tracking al expedițiilor, actualizat dinamic cu platformele curierilor, ne-a adus un impact major pozitiv în experiența noastră de Customer Service.

Innoship ajută Yves Rocher să-și fidelizeze clienții

Accesăm o gama largă de rapoarte, de la rapoarte de management (volume puse în expediere, performanța curierilor pe regiuni,  costuri), la rapoarte pur operaționale ce oferă informații pe tot fluxul de livrare (tracking de la intrarea comenzilor în lucru în depozit,  managementul livrărilor, cazuri excepții în teritoriu, managementul retururilor). 

De asemenea, o funcționalitate de interes pentru noi va fi sistemul de notificări pe care îl oferă platforma INNOSHIP, ce aduce clientul mult mai aproape de procesul de livrare a comenzii  sale, prin accesarea unui link unic , ce transmite statusul livrarilor, indiferent de curierul la care este alocată comanda sa. 

Toate aceste informații se vor regăsi pe o pagina cu o interfață cu design personalizat al companiei noastre, ce oferă clientului o experiență care îl aduce încă o dată în cadrul unic al brandului YVES ROCHER. 

Yves Rocher comercializează peste 600 de produse online

Pe site ul nostru sunt listate aproximativ 650 de produse individuale și aproximativ 80 de seturi. 

În top 5 ,,Cele mai vândute produse’’ preferate de consumatorii noștri se află: 

1) Apă de parfum Comme une Evidence 100 ml; 

2) Gel de duș nectar Bob de Cafea 400 ml; 

3) Cremă regeneratoare cu 30 de uleiuri preţioase 75 ml; 

4) Șampon tratament anti-mătreață 300 ml; 

5) Crema de zi cu efect de lifting 50 ml.

Innoship

Platforma Innoship este un agregator de opțiuni multiple de livrare rapidă destinat companiilor de retail și ecommerce care democratizează accesul comercianților de toate dimensiunile la o tehnologie avansată prin intermediul căreia își pot gestiona eficient procesul de livrare, tin costurile sub control, monitorizeaza activitatea curierilor cu care colaboreaza, oferind clienților o experiența de cumparare pe masura asteptarilor.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *