Lactalis Romania a ales soluția Vodafone Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea și gestionarea rutelor zilnice de aprovizionare

Lactalis Romania, liderul pieței de lapte cu brandurile Albalact, Covalact și Dorna Lactate, a ales soluția Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea și monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare. Soluția permite diviziei Lactalis Logistic să crească performanța și eficiența flotei de vehicule, asigurând predictibilitate, trasabilitate, scăderea timpilor în trafic, cu impact direct asupra respectării standardelor de calitate a produselor care ajung, astfel, la raft la timp și în stare foarte bună pentru consumatori.

Lactalis - Albalact

Soluția de Business Intelligence este o soluție completă, ce include componenta Route Planner de planificare și monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numărului de kilometri parcurși pentru livrări și scăderea timpilor în trafic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigură monitorizarea și gestionarea rutelor planificate, precum și verificarea cu ușurință a stadiului tuturor livrărilor zilnice. Mai mult, soluția include componenta Vodafone FMS Logistics Mobile, o aplicație mobilă pentru șoferi, care îi ajută pe aceștia în activitatea zilnică, prin funcționalități precum primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapidă cu dispecerul, asistență pentru navigarea optimă la următorul punct de livrare, afișarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.

Totodată, soluția Vodafone oferă Lactalis Logistic un instrument extrem de util care ajută clientul în luarea unor decizii strategice, precum identificarea unor poziții geografice cheie pentru posibilitatea deschiderii unui depozit sau a unui punct de cross-docking, în funcție de pozițiile geografice ale clienților, sau efectuarea unor scenarii prin care să se poată determina cu ușurință numărul de vehicule necesare în cazul evoluției volumelor de marfă în viitor.

“Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare și urmărire a execuției livrărilor ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie. Această soluție ne ajută mult la identificarea elementelor care necesită îmbunătățiri, a zonelor în care activitatea poate deveni mai eficientă, astfel încât produsele noastre să ajungă la consumatori în timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate și siguranță alimentară”, declară Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania.

„Viziunea Vodafone este ca alături de clienții noștri, prin digitalizare, să creăm un mediu de business mai puternic și pregătit să facă față oricăror provocări, contribuind, totodată, la dezvoltarea economiei și a societății în care trăim. Ne bucurăm că în acest proiect susținem Lactalis România prin companiile Albalact, Covalact și Dorna Lactate în promisiunea de a le oferi consumatorilor întotdeauna produsele la timp și în cea mai bună stare.

Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul în care tehnologia și soluțiile digitale aduc valoare reală și tangibilă în business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operaționale este semnificativă, ca în cazul de față, precum cele din depozit și apoi din procesul de livrare”, spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone România.

Vodafone

Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Lactalis Romania

Cu o tradiție de aproape 90 de ani, Grupul Lactalis este cea mai mare companie de lactate din lume, având activități operaționale în 83 de țări de pe toate continentele. Din anul 2008, Lactalis a devenit unul dintre cei mai importanți jucători pe piața din România.

Lactalis România cuprinde trei companii active în industria lactatelor – Albalact, Covalact și Dorna Lactate, o companie în industria sucurilor – Parmalat și o companie de logistică – Lactalis Logistic. Lactalis România reunește peste 2.300 de angajați, are 6 branduri românești de notorietate (Zuzu, Albalact, Covalact, LaDorna, Fulga și Rarăul) și 4 mari branduri internaționale (President, Galbani, Parmalat și Santal). Activitățile de producție ale companiilor se desfășoară astăzi în 5 fabrici, dintre care cele mai mari sunt fabrica Albalact din Oiejdea, județul Alba, Covalact din Sf. Gheorghe, județul Covasna și Rarăul din Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava. Lactalis România vinde peste 200.000 de tone de produse finite în fiecare an și are o cifră de afaceri de aproape 250 de milioane de euro. Lactalis Romania este și cel mai mare colector de lapte din România, cu peste 250 de milioane de litri de lapte colectați anual.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *