Ce factori determină o livrare de succes a bunurilor pentru o companie de transport și logistică?

Indiferent dacă ne referim la task-uri individuale, de echipă sau de proiect, pentru a avea succes este foarte importantă planificarea individuală a activității și sincronizarea la nivel de grup pentru a putea livra un rezultat final peste așteptări.

În industria de servicii de transport şi logistică, acest lucru se traduce prin colectări și livrări la timp, prezența mărfii la rafturile magazinelor în timp util și în cantitățile solicitate, un număr redus de daune sau de reclamații, iar în final, prin clienți și parteneri satisfăcuți.

logistică

„Cu cât mai multe persoane și detalii sunt implicate, cu atât situația devine mai complexă, iar planificarea trebuie făcută cât mai în amănunt, evitând astfel riscul apariției unor disfuncționalități. Este important să înțelegem foarte bine nevoia clientului, astfel că, în compania Gebruder Weiss, planificarea se face în acord cu acesta, parcurgând câteva etape esențiale,” a declarat Viorel Leca, General Manager Gebruder Weiss.

Iată etapele esențiale ale unei livrări de succes:

Stabilirea detaliilor cheie

„Împreună cu clienții noștri, stabilim aspectele importante, cum ar fi tipul mărfii, ce conduce la alegerea mijlocului de transport potrivit, locul de colectare/livrare, ce poate influența parametrii de transport din prisma unor posibile restricții de acces, timpul de tranzit agreat, în funcție de timpii de condus, restricții de anotimp, weekend sau sărbători legale. Această etapă reprezintă punctul de plecare în stabilirea detaliilor necesare efectuării transportului în condiții optime,” a declarat Viorel Leca.

Analiza situației curente a mediului intern și extern

Acest al doilea pas constă în identificarea soluției de transport care să se plieze pe necesitățile clientului, efectuându-se în același timp și o analiză a mediului extern pentru a identifica posibile obstrucționări neprevăzute, cum ar fi: avertizări ale instituțiilor abilitate cu privire la drumuri închise, rute ocolitoare, condiții meteorologice extreme sau costuri suplimentare ca urmare a implementării unor decizii economice.

Crearea de alternative

„Având în minte obiectivele clientului, dar și condițiile externe, ne adaptăm serviciile și furnizăm întotdeauna o soluție personalizată, în concordanță cu cerințele clienților noștri. Ne bazăm pe o rețea vastă de parteneri, ce împărtășesc aceleași valori și principii după care Gebruder Weiss se ghidează în activitate, astfel că transportul bunurilor dvs. reprezintă prioritatea noastră,” a declarat Viorel Leca.

Efectuarea, supervizarea și evaluarea transportului

„Efectuăm transportul în condițiile agreate împreună cu clienții noștri, supraveghem îndeaproape întregul proces prin menținerea contactului cu toate părțile implicate, și evaluăm întotdeauna, pe baza unor KPI (n.r. key performance indicators) agreeați, dar și a feedback-ului partenerilor noștri, performanța serviciului prestat. Știm astfel căror aspecte să le acordăm pe viitor o atenție sporită, ce factori vor necesita îmbunătățiri sau care au fost deciziile decisive ce au condus la realizarea unui transport de succes,” a declarat Viorel Leca.

Soluții personalizate de succes pentru fiecare partener

„Având o experiență îndelungată pe piața din România, am creat un tipar al transportului de succes, la care apelăm de fiecare dată când partenerii noștri ne încredințează bunurile spre a le livra în siguranță și la timp la destinație. Cerințele partenerilor noștri sunt cele care transformă tiparul într-o soluție personalizată, iar echipa de profesioniști pe care ne bazăm o transformă într-o soluție personalizată de succes,” a concluzionat Viorel Leca.

Gebruder Weiss Romania

Gebrüder Weiss România are peste 20 de ani de expertiză pe piaţa locală şi un număr de peste 600 de angajaţi.

Bazându-se pe o infrastructură națională prin platforma logistică proprie cu 11 terminale logistice şi de cross-docking și puncte de lucru situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova, Gebrüder Weiss România oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi şi asigură servicii flexibile de distribuţie prin transport rutier, feroviar, aerian şi maritim.

Contact

Str. Ithaca 1000, Bolintin Deal, jud. Giurgiu

tel: +40.372.678.500/ e-mail:  office.ro@gw-world.com

http://www.gw-world.ro

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Ce factori determină o livrare de succes a bunurilor pentru o companie de transport și logistică?

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: