Logistica in-house, soluția ideală pentru o gestionare eficientă a activității

Cu ajutorul strategiilor și serviciilor eficiente de la o singură sursă, operatorul logistic susține întregul lanț de logistică și distribuție al clienților săi, asigurând astfel baza unei activități eficiente și sustenabile pe piață. Pe baza unor analize profesionale și a unei planificări exacte, operatorul logistic dezvoltă soluții personalizate pentru lanțurile de aprovizionare, care sunt ulterior implementate eficient prin intermediul unei coordonări precise.

Logistica in-house

Expertiză logistică la sediul clientului

Externalizarea activităților logistice în locația clientului prezintă o serie de avantaje ce vor aduce plus-valoare afacerii:

<> Optimizarea activității logistice/ameliorarea proceselor;

<> Creșterea acurateței stocurilor, a picking-ului și a recepțiilor Colaborarea cu o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu și care deține soluțiile logistice cele mai variate indiferent de complexitatea proceselor;

<> Utilizarea de sisteme de gestiune și tehnologie de înaltă performanță în logistică;

<> Optimizarea în timp a costurilor de logistică;

<> Reducerea în timp a numărului de angajați;

<> Transparență a costurilor și un mai bun control al stocurilor;

<> Prin externalizarea activității de logistică și depozitare, clientul se poate concentra mai mult pe partea de „core business competencies”;

<> Externalizarea serviciilor logistice oferă posibilitatea ca în perioade cu fluctuații de volume (în sezon – volume tranzacționate foarte mari) și cu nevoie suplimentară de resurse, operatorul să ofere suport prin personalul calificat și cu experiență din depozitele adiacente sau prin utilaje de manipulare suplimentare;

<> Monitorizarea performanței cu ajutorul unor indicatori agreați de comun acord.

Cerințe pentru o implementare de succes a logisticii in-house

Logistica in-house presupune în primul rând ca spațiul în care vor fi desfășurate serviciile logistice să fie pus la dispoziție de către client. Echipamentele de manipulare, dacă există, pot fi preluate de furnizorul de servicii, la fel și personalul existent.

„În cazul externalizării în locația clientului, participăm activ cu know-how-ul echipelor noastre de profesioniști, cu experiență, echipă de management de proiect și management de contract, precum și cu toate resursele necesare în derularea unui astfel de proiect (ex. echipamente IT, WMS/TMS, echipamente de manipulare, personal cu experiență),” au declarat reprezentanții Gebrüder Weiss, una dintre companiile de top din domeniul transporturilor şi logisticii din Europa.

Gebrüder Weiss, partenerul de încredere pentru activitățile dvs. logistice

Cu peste 20 ani de expertiză în logistică și transport pe piața din România, Gebrüder Weiss desfășoară în prezent activități logistice și de transport în 11 locații regionale situate în București, Ilfov, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova.

Suntem într-un proces de dezvoltare dinamic și continuu, cu peste 600 angajați în România și peste 6000 la nivel global. Operam în depozite logistice cu o suprafață totală de peste 50.000 m², depozite de clasa A+ destinate depozitării și prestării de servicii logistice, utilizând cele mai moderne echipamente si sisteme inteligente de management.

Suplimentar activităților logistice și de transport desfășurate în cele 8 locații regionale, Gebrüder Weiss gestionează și un număr de 16 locații, distribuite pe întreg teritoriul României, în care efectuăm logistică in-house. Expertiza noastră se aplică unei palete largi de industrii, cum ar fi textile, automotive, telecomunicații, FMCG.

Gebruder Weiss SRL

Str. Ithaca 1000, Bolintin Deal, Giurgiu

tel. 40.372.678.500

email: office.ro@gw-world.com

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Logistica » Logistica in-house, soluția ideală pentru o gestionare eficientă a activității

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: