Lyoness lansează instrumente inovative de fidelizare a clienților, pentru partenerii IMM

Prin aplicația inovativă și cardurile ”co-branded” pentru partenerii comerciali mici și mijlocii, Lyoness se axează în acest an pe acţiuni de fidelizare a clienților. Extinderea rețelei internaționale de IMM-uri este, începând cu anul 2014, unul din obiectivele strategice ale grupului Lyoness.

cardDin ianuarie 2014, Lyoness pune la dispoziţia partenerilor IMM, un nou și cuprinzător pachet de servicii. Pe lângă numeroasele materiale POS, acesta oferă comercianților instrumente eficiente de fidelizare a clienților și de atragere a noi clienţi. Componenta de bază a pachetului de servicii este tableta cu aplicația inovativă MTERM, care poate fi utilizată atât pe teren cât şi fixată în zona caselor de marcat.

Aplicația dispune de diverse funcții, de la înregistrarea cumpărăturilor și a avantajelor Lyoness (de ex. Cashback) și până la înregistrarea rapidă a noilor membri, în doar câteva secunde. ”Imediat după înregistrare, clienții deveniți astfel membri Lyoness, primesc Cashback la fiecare cumpărătură. În acest mod, cu ajutorul aplicației, partenerii comerciali pot transforma cumpărătorii de ocazie în clienți fideli”, subliniază Bernhard Koch, managerul Lyoness Cashback AG și responsabilul pentru dezvoltarea ”aplicației MTERM”.

Un potențial crescut de fidelizare a clienților garantează și noile carduri ”co-branded”, oferite în premieră de Lyoness partenerilor săi IMM, în cadrul pachetului de fidelizare. Cardurile, personalizate cu logo-ul partenerului IMM respectiv, funcționează în acelaşi mod ca şi cardul Cashback clasic, putând fi utilizate de membri la toți parteneri comerciali Lyoness din întreaga lume, pentru a primi Cashback la cumpărături.

”Prin cardurile co-branded, oferim partenerilor noștri IMM un card de client propriu, prevăzut cu logo-ul companiei. Astfel, aceștia își pot promova marca proprie, pot fideliza consumatorii și stimula puterea de cumpărare în regiune. Aceasta este ideea noastră de marketing regional eficient”, declară Gerhard Kollmann, director IMM Europe în cadrul Lyoness.

Lyoness colaborează în prezent cu 32.000 de parteneri comerciali mici și mijlocii. În anul 2013, numărul partenerilor IMM a crescut lunar cu 1000 de firme. Cu ajutorul noului instrument de fidelizare a clienților, concernul dorește extinderea rețelei de IMM-uri și creșterea interesului membrilor Lyoness față de diversele branșe.

Despre Lyoness

Concernul internaţional Lyoness dezvoltă trei modele principale de afacere: comunitatea de cumpărători, programul de fidelizare şi marketing. Astfel, compania se adresează către trei grupe ţintă diferite: consumatorii, care economisesc bani la cumpărături cu Lyoness (Cashback), comercianţii care doresc să utilizeze un program de fidelizare activ în mai multe ţări şi branşe, precum şi persoanele fizice autorizate şi firmele, într-un sistem de marketing multi-level propriu. În prezent, Lyoness este reprezentată în 45 de țări pe toate continentele. 3,3 milioane de membri beneficiază de avantajele Lyoness la peste 36.000 de parteneri comerciali din întreaga lume. Mai multe informaţii pe http://www.lyoness-GFF.org.

   În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Lyoness lansează instrumente inovative de fidelizare a clienților, pentru partenerii IMM
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Lyoness lansează instrumente inovative de fidelizare a clienților, pentru partenerii IMM […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: