Mastercard lansează campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți și sponsor oficial al UEFA Champions League, sărbătorește în perioada campionatului de anul acesta puterea fotbalului de a începe ceva de neprețuit pentru oameni, familii și comunități și lansează campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit și oferă.

mastercardPrin această campanie, Mastercard își dorește să aducă în atenția publicului modul în care fotbalul reușește să aducă oamenii împreună, oferindu-le posibilitatea de a împărtăși experiențe memorabile. Startul campaniei a fost dat de Cristian Chivu, unul dintre cei mai apreciați fotbaliști români din toate timpurile, care a împărtășit cu fanii săi din rețelele de socializare propria poveste despre cum fotbalul a fost catalizatorul unor experiențe de neuitat din viața lui.

În cadrul campaniei, Mastercard a pregătit mai multe surprize pentru fanii fotbalului, printre care posibilitatea de a participa la Finala UEFA Champions League din 26 mai 2018 sau la proiecția specială a marii Finale, organizată în una dintre cele două locații VIP partenere din București și Cluj.

În perioada 2-13 mai, Mastercard oferă 500 de invitații la vizionarea Finalei în locațiile selectate. Marele premiu al competiției constă în trei pachete duble care asigură accesul câștigătorilor la marea Finală din Kiev. Pentru a se înscrie în competiția pentru unul dintre aceste premii, cei interesați trebuie să achite cu cardul Mastercard și să trimită valoarea tranzacției prin SMS la 3773 sau să o înscrie pe site-ul www.mastercard.ro/participare.

„Parteneriatul Mastercard cu UEFA Champions League este unul tradițional, care a început acum mai bine de 20 de ani. În tot acest timp, am fost martorii puterii extraordinare a acestui sport îndrăgit de a aduce oamenii împreună și de a crea legături trainice între cei care împărtășesc pasiunea pentru fotbal, chiar dacă vin din țări diferite, din medii diferite și au preferințe diferite în viața de zi cu zi. Anul acesta, sărbătorim modul în care ceva atât de prezent și de obișnuit în viața noastră, cum este fotbalul, poate însemna începutul unor experiențe de neprețuit pentru atât de mulți dintre noi, indiferent dacă practicăm acest sport la nivel profesionist sau suntem doar fanii înfocați ai echipelor noastre preferate”, a afirmat Diana Tănase, Marketing Manager Mastercard România.

Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *