Diamant

MasterCard lansează MasterPass, un serviciu digital de plată

În cadrul Mobile World Congress, MasterCard lansează MasterPass™, un serviciu digital care permite consumatorilor să folosească orice card sau dispozitiv de plată pentru a transforma cumpărăturile într-o experienţă la fel de simplă ca un click sau o atingere – în mediul online, în magazine sau oriunde în altă parte.

„Orice dispozitiv devine un instrument cu care poţi face cumpărături”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer, MasterCard. „MasterPass cumulează toate metodele de plată, de la cardurile tradiţionale din plastic, până la portofelele electronice, şi oferă consumatorilor posibilitatea de a plăti de oriunde, într-un mod foarte simplu, cu un singur gest.”

MasterPass este o versiune îmbunătăţită a PayPass Wallet Services, care a fost lansat în primăvara lui 2012 şi a fost testat de câţiva comercianţi şi emitenţi. Acum, consumatorii din toată lumea pot să se înscrie pentru a utiliza serviciul, prin intermediul instituţiilor financiare din Australia şi Canada, până la sfârşitul lunii martie, şi al celor din SUA şi Marea Britanie, până la sfârşitul primăverii, respectiv al verii. În plus, în 2013, MasterPass va fi disponibil şi pe alte pieţe, printre care: Belgia, Brazilia, China, Franţa, Italia, Olanda, Singapore, Spania şi Suedia.

Serviciile MasterPass includ:

Servicii MasterPass de plată: pentru a oferi comercianţilor o modalitate convenabilă de acceptare a plăţilor electronice, indiferent de locul unde se află consumatorul. Chiar dacă este vorba de plăţi direct la casă sau de plăţi realizate în timp ce consumatorul se plimbă printre rafturile magazinului, MasterPass va susţine folosirea tehnologiei NFC, QR codes, tag-uri sau dispozitive mobile. Pentru cumpărăturile online, MasterPass pune la dispoziţie un proces simplu de plată, eliminând nevoia de a introduce de fiecare dată informaţii detaliate despre adresa de livrare şi despre card.

Portofele conectate la MasterPass: pentru a permite băncilor, comercianţilor şi partenerilor să ofere propriile lor portofele. Consumatorii pot păstra în siguranţă datele cardului şi adresa de livrare, pe o platformă securizată, de tip cloud. În plus, portofelul permite utilizatorilor ca, pe lângă cardurile MasterCard, să folosească şi cardurile de debit, de credit sau cele preplătite, emise sub o altă marcă.

Servicii MasterPass cu valoare adăugată: pentru a îmbunătăţi procesul de cumpărare înainte, în timpul şi după plată. Prin intermediul acestor servicii, consumatorul primeşte mai multe informaţii, precum cele despre situaţia contului, alerte în timp real, programe de loialitate şi oferte.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » MasterCard lansează MasterPass, un serviciu digital de plată
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: