MasterCard lansează o nouă campanie de comunicare pentru susținerea plăților contactless

MC PayPass highrezMasterCard lansează, în parteneriat cu lanţul de magazine Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! şi Voyage Cafe, o nouă campanie de comunicare pentru susţinerea plăţilor contactless.

Astfel, orice tranzacţie contactless cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass, efectuată în oricare dintre cele 193 de magazine din toată ţara, va fi premiată pe loc cu un baton de ciocolată Snickers sau cu o băutură energizantă Reload, la alegerea clientului.

„Uşurinţa şi rapiditatea cu care poţi face o plată PayPass se potrivesc foarte bine cu natura brandurilor cu care demarăm astăzi această iniţiativă”, a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Aflate în cele mai aglomerate zone din oraşe, în marile centre comerciale, în zonele de tranzit sau de business, în magazine precum Inmedio sau Relay, clienţii intră pentru câteva minute, pentru a-şi lua o gustare rapidă sau a se pune la curent cu ultimele ştiri, şi apreciază plăţile simple şi rapide. Salutăm, aşadar, deschiderea partenerului nostru, LS Travel Retail Romania, faţă de adoptarea metodelor inovatoare de plată şi încurajăm toţi retailerii să afle mai multe despre beneficiile plăţilor contactless PayPass”, a mai spus Gabriel Ghiţă.

„Eficienţa în desfăşurarea tranzacţiilor la casa de marcat reprezintă un aspect foarte important şi foarte apreciat de către clienţii noştri”, a declarat Marius Vacalau, Chief Operating Officer LS Travel Retail România. „În acest sens, parteneriatul pe care îl începem astăzi alături de MasterCard ne ajută să oferim un nou serviciu celor peste 1,7 milioane de persoane ce ne trec pragul lună de lună. De asemenea, implementarea sistemului PayPass în toate magazinele pe care le operăm subliniază deschiderea pe care compania noastră o are faţă de orice serviciu inovator, adaptat mediului foarte dinamic şi tehnologizat în care trăim.”

În prezent, instrumentele de plată MasterCard PayPass şi Maestro PayPass sunt disponibile clienţilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank şi Credit Europe Bank şi pot veni atât sub forma unui card bancar, cât şi sub forme neconvenţionale precum stickere sau brelocuri.

Tehnologia PayPass permite utilizatorilor să facă plăţi, simplu şi rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afişează mărcile MasterCard PayPass şi Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzacţiei, clienţii nu mai trebuie să dea cardul din mână, iar în cazul plăţilor mai mici de 100 lei, nu mai este solicitată introducerea codului PIN sau semnarea chitanţei.

La nivel mondial, la sfârşitul anului 2012 tehnologia PayPass era utilizată în 51 de ţări, în aproximativ 700.000 de locaţii de acceptare, o creştere cu 64% comparativ cu 2011. De asemenea, în decembrie 2012 în Europa erau 27 de ţări în care tehnologia PayPass este disponibilă, la peste 140 de instituţii financiare emitente.

Detalii despre promoţie, precum şi regulamentul, sunt disponibile pe pagina de internet http://www.mastercard.com/ro/promotii/ro/index.html.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » MasterCard lansează o nouă campanie de comunicare pentru susținerea plăților contactless
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: