MasterCard lansează un nou concept de promovare a plăților online

MasterCard lansează un nou concept de promovare a plăţilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri şi realităţile pieţei româneşti. Dezvoltată în parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobilă – Cosmote, Orange şi Vodafone – şi cu sprijinul procesatorilor de plăţi, Netopia mobilPay şi PayU, campania stă sub sloganul „Scapă de ghişeism!” şi vizează răspândirea obiceiului de plată online a facturilor. În prezent, în România, aceasta înregistrează valori cu mult sub media europeană.

Online Bill Payments Telcom campaign-KV (1)„Aproape jumătate dintre români au conexiune la internet şi chiar mai mulţi, carduri bancare, dar numărul celor care îşi plătesc facturile online este încă foarte mic, cu toate că majoritatea furnizorilor de utilităţi au dezvoltat această opţiune, spune Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Gradul redus de adopţie, credem noi, se datorează unui singur lucru – puterii obişnuinţei.”

În cadrul campaniei, plăţile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intră în tragerea la sorţi pentru 130 de premii. Acestea constau în 100 de biciclete pliabile şi 30 de tablete Samsung Note, în valoare totală de 127.750 de lei.

„E adevărat că obiceiurile se formează în timp şi se schimbă greu, însă mizăm pe faptul că imboldul campaniei va convinge mulţi oameni să-şi plătească prima dată facturile online şi să constate cât de simplu, sigur şi rapid este. Ne asumăm, împreună cu partenerii noştri, rolul de promotori ai plăţilor online de facturi, ştiind că, odată testate personal, acestea îşi găsesc rapid loc în stilul nostru actual de viaţă”, concluzionează reprezentantul MasterCard.

Detalii despre promoţie şi regulamentul acesteia sunt disponibile pe site-ul www.mastercard.ro/ghiseism.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *