Praemium BTL, o nouă viziune în piața Agențiilor de Publicitate BTL din România

Fondată în decembrie 2005, la Timişoara, de către Magda Negru sub numele de Prime Time, Praemium BTL este Agenţia ce şi-a dobândit acest nume în anul 2011, odată cu decizia fondatorului Prime Time de a pune în practică viziunea proprie în ceea ce priveşte Comunicarea BTL.

Cu o echipă de 40 oameni, peste 2.000 de colaboratori, 2 birouri coordonatoare în Bucureşti şi Timişoara şi cu o viziune ce are la bază Educaţia, Transparenţa, Integritatea şi Calitatea, Praemium BTL şi-a propus să cucerească Clienţii şi să contribuie la creşterea Calităţii pieţei BTL din România.

“Scopul nostru este să oferim companiilor din România servicii BTL excelente şi în acelaşi timp să contribuim la creşterea Calităţii pieţei BTL din România.”, a declarat Magda Negru, fondatorul Praemium BTL.

Serviciile oferite de Praemium BTL sunt:

– Campanii in store (consultanţă în punctele cheie din magazin, degustări)

– Merchandising

– Sampling

– Drop mail

Resursele PRAEMIUM BTL sunt:

  • Reţea naţională solidă cu reprezentanţi în fiecare oraş din ţară, cu experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România;
  • Peste 2.000 de colaboratori: promoteri, mercantizori şi hostess care au participat la sute de campanii de promovare;
  • Sistem bine pus la punct bazat pe forme legale 100%, modalităţi certificate juridic de implementare a campaniilor şi proceduri de responsabilizare;
  • Coaching pentru echipe în scopul responsabilizării persoanelor recrutate prin tehnici de Coaching pentru obţinerea de rezultate optime la fiecare proiect, oamenii implicaţi în proiect fiind ajutaţi să îşi descopere şi dezvolte abilităţile.

“Pe lângă obiectivele de business specifice oricărei companii, noi urmărim şi instruirea persoanelor implicate în proiectele noastre în sensul organizării de training-uri cu accent pe educaţie şi formare profesională.

De aceea lucrăm cu Coach profesionist şi acreditat care ajută tinerii să se descopere pe ei inşisi şi să îşi dezvolte anumite abilităţi, fiind apoi pregătiţi să se prezinte onorabil în faţa persoanelor cu care intră în contact în cadrul proiectelor şi să devină adevăraţi profesionişti.

Credem că în România este nevoie de Educaţie şi având în vedere că lucrăm în mare parte cu tineri, ne-am propus să contribuim la schimbarea în bine a mentalităţilor, formând oameni responsabili şi profesionişti.

Ne dorim să avem Clienţi care împărtăşesc viziunea noastră şi investesc alături de noi în oamenii implicaţi în proiect. Aceşti oameni au un rol important fiind imaginea, vocea produselor promovate în magazin.”, a precizat Magda Negru.

Din momentul în care Agenţia şi-a propus dezvoltarea portofoliului şi a cifrei de afaceri, moment ce a coincis cu noul nume Praemium BTL (septembrie 2011), 3 noi clienţi s-au adăugat portofoliului Agentiei: Coca Cola Hellenic, Interstar şi Profi Rom Food.

“Suntem onoraţi şi încântaţi să deservim Clienţii care ne calcă pragul şi investesc încredere în noi. Înainte de a deservi Compania care ne contractează, comunicam cu un Om şi deservim un Om, reprezentant al companiei respective, iar noi punem foarte mult accent pe Oameni fie că vorbim de Client sau de Echipă, respectiv Colaboratorii implicaţi în proiect. Ceea ce spui trebuie să faci şi să fii transparent. În România e necesară creşterea nivelului de Calitate în servicii, inclusiv in cele BTL” a mai spus Magda Negru.

Contact Praemium BTL

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *