Mercury360, unul dintre jucătorii importanți de pe piața serviciilor pentru retail, lansează, în parteneriat cu Vispera, furnizorul de soluții de inteligență artificială, prima platformă de raportare a auditului serviciilor pentru retail. Folosind cea mai recentă tehnologie de recunoaștere a imaginilor, această soluție ajută companiile să se dezvolte prin îmbunătățirea tuturor indicilor metrici de retail și de satisfacție a clienților.
Prin utilizarea tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor, această soluție reprezintă combinația perfectă dintre creșterea productivității pe teren și serviciile de business intelligence oferite în timp real și în mod precis.
Pe scurt, prin intermediul noii platforme, comercianții pot beneficia de toate cunoștințele locale de marketing axat pe cumpărători și de execuția impecabilă la nivel național, oferită de Mercury360, dar și de avantajele tehnologiei de recunoaștere computerizată a imaginilor: acces instant la toți indicii relevanți de retail, cu o precizie de + 95% chiar de la început, securitate și capabilități de detectare a fraudei.
Cum funcționează
Cu doar câteva fotografii realizate într-un magazin de retail, serviciile Vispera de recunoaștere a imaginilor pot identifica produsele de pe orice tip de raft sau din orice tip de vitrină, pot raporta instant produsele cu stoc epuizat, pot verifica conformitatea planogramei, corela etichetele de preț, identifica materialele de branding și multe altele.
Orice poate capta ochiul uman, Vispera poate analiza instant. Fiecare imagine se va traduce instant în cifre care pot fi folosite ca business intelligence. Acuratețea vizuală computerizată susține nivelul stocurilor și recunoașterea produselor la nivel de marcă pentru un număr ridicat de categorii, tipuri de ambalaje și tipuri de rafturi (raft principal, exponate secundare, vitrine frigorifice, materiale speciale utilizate pentru vânzarea produsului etc.).
Cu un nivel de precizie de 95+%, programul are nevoie doar de un logo vizibil, de o imagine recognoscibilă sau de un cod de bare, iar comercianții vor avea toate informațiile într-un singur loc sub forma unui tablou de bord mobil ușor de utilizat și personalizabil, cu rapoarte și analize avansate. Acestia vor avea posibilitatea să extragă din aceste date în profunzime informațiile de care au nevoie, oricând și oriunde.
Proiect pilot început în primăvara anului 2020
„Împărtășim viziunea Vispera de a ajuta și modela peisajul serviciilor de retail. Vispera deține deja know-how-ul în domeniu, serviciile lor fiind testate pe piețe mari și pe marile branduri internaționale, cu rezultate demonstrate incontestabile. Am dorit să ne asigurăm că putem beneficia de o integrare rapidă și de o soluție plug-and-play pentru clienții Mercury360.
Prin urmare, faza de testare a început în primăvara anului 2020. Am investit în configurare, formări, personalizări locale și am implementat proiecte-pilot pe teren care s-au bucurat de succes în ultimele 6 luni, incluzând sute de puncte de vânzare. Acum suntem gata să aducem această tehnologie și celorlalți parteneri, spre satisfacția acestora. Suntem optimiști cu privire la acest parteneriat deoarece, la fel ca noi, Vispera este dispusă să învețe, să investească și să adapteze serviciile oferite.
Flexibilitatea este esențială, iar Vispera ne-a demonstrat că împărtășim și această valoare. În etapele următoare, vom împărtăși mai multe despre această tehnologie excelentă cu partenerii noștri și vom prezenta întregii lumi rezultate demonstrate ale acesteia, ” a declarat Adrian Munteanu, Director de dezvoltare în cadrul Mercury360.
„În Vispera avem o viziune-să facem din tehnologia de recunoaștere a imaginilor un serviciu accesibil pentru toți jucătorii din piață, iar acest lucru are o importanță enorma. În calatoria noastră căutam parteneri care ne pot împărtăși ambițiile în timp ce creează valoare pentru clienții noștri.
Mercury360, cu o mentalitate agilă și de deschizător de drumuri, a reprezentat alegerea cea mai potrivită pentru îndeplinirea misiunii noastre în România. Suntem entuziasmați și încântați să jucăm un rol important în digitalizarea mediului de retail din România cu ajutorul expertizei oferite de către Mercury360”, a declarat Duygu Kargin-Director Marketing și Business Development Vispera.
Mercury360
În ultimii 20 de ani, Mercury360 a contribuit constant la modelarea peisajului serviciilor de retail din România. Fiind una dintre cele mai eficiente agenții de marketing axat pe cumpărători cu capacități de comunicare de 360 de grade, cunoscute pentru motto-ul „Think Results”, Mercury360 se adaptează constant și caută noi parteneri vizionari, la fel ca Vispera.
Vispera
Vispera face parte din Top 10 furnizori de soluții de inteligență artificială din Europa în 2019
și este câștigătoarea Premiului pentru cel mai bun startup în domeniul Big Data la Premiile Eurasiatice pentru startup-uri. Serviciile Vispera de recunoaștere a imaginilor sunt construite cu ajutorul celor mai performante și sofisticate tehnologii de recunoaștere a imaginilor, cu accent pe rezolvarea problemelor pieței de retail și fac din recunoașterea imaginilor un serviciu valoros pentru întregul sector retail.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
