MkJob – un nou instrument de recrutare

SMARK, comunitatea profesionistilor de marketing din Romania, anunta lansarea unui nou serviciul de recrutare pentru departamentele de marketing –MkJob. Acesta reprezinta un serviciu gandit pentru departamentele de marketing din companiile multinationale sau din cadrul business-urilor autohtone, prin publicarea de anunturi de angajare pentru pozitii de marketing si domenii conexe pe SMARK.ro/MkJob.

Serviciul este destinat companiilor interesate de atragerea profesionistilor de marketing datorita audientei SMARK, formata din oameni de marketing din diferite domenii apropiate (publicitate, branding, design, comunicare online, consultanta, research etc) cu grade diferite de experienta si expertiza in domeniu.

Anuntul pentru fiecare pozitia cautata va fi evidentiat si promovat intr-o pagina dedicata in cadrul sectiunii MkJob, dar si in widget-ul care include anunturile disponibile intr-un anumit moment, prezent pe prima coloana a portalului SMARK. Anunturile vor fi incluse si in newsletterele editoriale SMARK, trimise catre cei peste 9.000 de abonati, dar si prin intermediul paginii Facebook.com/SMARK.ro. Astfel, vizibilitatea anunturilor de angajare vine in sprijinul companiilor care isi cauta cei mai potriviti oameni pentru pozitiile disponibile din cadrul departamentelor de marketing.

SMARK este singurul produs editorial dedicat exclusiv industriei de marketing din Romania, citit de profesionisti din domeniu, aflati intr-o cariera fructuoasa in slujba brandurilor sau la inceput de drum. Asadar, ce loc mai potrivit decat SMARK pentru companiile care isi cauta oameni buni pentru a lucra in departamentele de marketing sau in zona de business development?”, a declarat Adriana Lungu, Business Developer, Blue Idea, publisher-ul SMARK & IQads.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » MkJob – un nou instrument de recrutare
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Degeaba… degeaba daca cerintele sunt la fel de mari. Site-urile concurente ofera job-uri cu sacul, nu asta e problema, in Romania exista locuri de munca, dar toti vor oameni cu experienta. Cei fara experienta ce fac? Dau in cap?

    Răspunde
    • Claudiu Ciobanu 26 martie 2012, 18:36

      Bogdan. Pentru SMARK, acesta este un serviciu complementar. Daca tot au acces la branduri, de ce nu ar fi putut face si o punte intre acestea si oamenii de marketing?

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: