mobuy – o noua aplicatie ce isi rasplateste utilizatorii la cumparaturi

Compania Mobuy Solutions, fondata anul trecut de William Simon Sterns, Mihai Pocorschi si Razvan-Andrei Margineanu, lanseaza pentru utilizatorii de smartphone-uri din Romania aplicatia mobuy, prin intermediul careia acestia pot beneficia de reduceri la cumparaturi. Cu un design user friendly si o interfata intuitiva, mobuy schimba perceptia in materie de shopping.

mobuy-RegistrationFolosind geolocatia, aplicatia ofera discounturi exclusive de la brandurile partenere, direct pe telefonul mobil, atunci cand acestia se afla in apropierea magazinelor.

“Dorim sa trimitem oferte relevante utilizatorilor nostri, in functie de preferintele acestora. Pe masura ce utilizatorii folosesc tot mai mult aplicatia, noi reusim sa targetam din ce in ce mai bine ofertele catre acestia. Calitatea serviciilor noastre este cel mai important lucru pentru noi, nu dorim sa ne spamam userii cu oferte irelevante.”, declara William Sterns, CMO and Co-founder mobuy Solutions.

Mecanismul de folosire este simplu: dupa ce utilizatorii au vizualizat oferta pe ecranul telefonului mobil, urmatorul pas este sa se indrepte catre magazin si sa-si achizitioneze produsul. Cum se intampla mai exact asta? Foarte simplu! In fiecare magazin partener mobuy exista cate un dispozitiv amplasat langa casele de marcat, denumit “Totem”, unde utilizatorii trebuie doar sa loveasca usor telefonul de acesta pentru a se inregistra discountul.

Pentru fiecare produs achizitionat sau check-in efectuat in locatiile partenere, acestia sunt recompensati cu puncte.

“Am pregatit utilizatorilor mobuy surprize de proportii, brandurilor pe care le avem alaturi la lansare li se vor adauga in curand si altele. Ne dorim sa oferim clientilor nostri oferte personalizate si relevante, de aceea aplicatia le ofera posibilitatea de a selecta categoriile de produse de la care doresc ca primeasca notificari. Parerea acestora este importanta pentru noi, iar orice sugestie venita de la utilizatorii nostri va fi tratata cu maxima seriozitate. Mai mult, in aplicatie exista sectiunea <rewards>, unde userii pot sa verifice punctele pe care le obtin dupa fiecare interactiune cu totemul. Ne dorim sa rasplatim fidelitatea clientilor fata de brandurile lor preferate si, in scurt timp, vom dezvalui in ce pot fi transformate aceste puncte”, declara Mihai Pocorschi, CEO mobuy Solutions.

Momentan, mobuy este prezent in mai mult de 40 de locatii partenere din Bucuresti, cu planuri pentru o expansiune rapida atat pe plan local cat si international. Dintre brandurile partenere mentionam: KFC, Pizza Hut, Puma, Douglas, The Body Shop, Diverta, Boarder’s Shop, Surmont Bikes & Boards Store si Bicicleta. La acestia se vor adauga in scurt timp si alti parteneri.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » mobuy – o noua aplicatie ce isi rasplateste utilizatorii la cumparaturi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: