GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare de piaţă din lume, va opera sub o noua strategie corporativă începând cu 1 ianuarie 2012. Această nouă strategie este proiectată pentru a se alinia şi a beneficia de transformările şi inovaţiile din industria de cercetare de piaţă, precum şi nevoilor în schimbare ale clienţilor într-o lume tot mai globală şi digitală.
În toamna lui 2010, GfK a lansat iniţiativa „Where to play and hot to win”, care a analizat gama GfK de produse şi servicii. Rezultatele acestei analize au format dezvoltarea noii strategii corporative GfK, „Own the future”. Noua strategie va pune bazele dezvoltării companiei în următorii ani.
GfK îşi va concentra acum afacerile şi îşi va consolida portofoliul în două noi sectoare: Consumer Choices şi Consumer Experiences. Acest lucru va permite companiei să acopere toate costurile aferente procesului de cumpărare, de la folosirea media şi expunerea la publicitate până la comportamentul de cumpărare al consumatorilor.
„Noua direcţie strategică este o evoluţie vitală. Este dezvoltarea firească şi punctul culminant al iniţiativelor pe care ni le-am asumat şi care au condus la succesul GfK, iar cunoşterea profundă a consumatorilor din întreaga lume rămâne în centrul a tot ceea ce facem „, spune prof. dr. Klaus L. Wübbenhorst.
Sectorul care se ocupă de alegerile consumatorului se va concentra pe dimensiunea şi valoarea pieţei, media convergente şi canalele de vânzări. Acesta va livra date foarte detaliate, exacte şi în timp real care să reflecte alegerile şi acţiunile consumatorilor. Actuala divizie Retail and Tehnology şi cea de Media (măsurare TV, radio şi print) vor fi parte a noului sector de Consumer Choices.
Sectorul Consumer Experiences se va concentra pe atitudinile şi comportamentul consumatorului. Ambele zone vor fi explorate prin metodologii foarte creative, robuste şi flexibile. Actuala divizie Custom Research, precum şi cea de cercetare ad-hoc în Media vor fi incluse în acest nou sector.
