Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România. Compania estimează dublarea volumului de colete livrate în 2021 pe piața locală

Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, și estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu față de 2020.

packeta

„Rebrandingul Coletăria.ro și preluarea numelui Packeta România oferă, în primul rând, garanția implementării standardului Packeta Group în România. Ne propunem să le oferim clienților români aceeași experiență de livrare la cele mai bune standarde, modalități multiple de livrare și servicii premium, specifice Packeta Group, cu care ne-am obișnuit toți clienții în cele 34 de țări în care livrăm”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.â

Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România își asumă noi obiective de dezvoltare:

  • Extinderea serviciilor de livrare pe piețe noi din regiune;
  • Implementarea de noi servicii de livrare;
  • Dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare și plată;
  • Creșterea capacității de procesare a coletelor prin investiții în noi spații de depozitare.

De la începutul anului, compania a obținut rezultate foarte bune în România, cu o creștere de 166% a cifrei de afaceri. Și numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, compania având acum 420 de astfel de locații de unde clienții își pot ridica produsele comandate.

Finalizarea procesului de rebranding presupune și suplimentarea cu cel puțin 50% a bugetului de investiții pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața locală.

Compania estimează creșteri semnificative în următoare perioadă și pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului și până în prezent, față de aceeași perioadă a anului 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, și, mai nou, în Turcia și Israel.

La nivel de grup, compania își continuă creșterea record. În primul semestru, numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depășit 84,6 de milioane de euro, în creștere cu 138%.

Grupul a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, și numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

Totodată, în perioada 26 octombrie – 7 noiembrie, compania oferă prețuri promoționale noilor clienți magazine online și antreprenori:

Packeta România

Compania este o platformă digitală și logistică globală, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 8.000 mii de puncte pick-up proprii în rețeaua internațională a grupului și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

Până în prezent, grupul a transportat mai mult de 40 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția, Liechtenstein și Emiratele Arabe Unite.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *