Creatorii de conținut au acum o platformă prin intermediul căreia pot lucra direct cu brandurile

Platforma de marketing 2Performant vine în ajutorul creatorilor de conținut, printre care ne numărăm și noi, revista retail-FMCG.ro – un creator de conținut B2B – printr-o nouă funcționalitate a platformei legată de zona de influencer marketing, care facilitează atât colaborarea directă cu unele branduri sau agenții, cât și digitalizarea completă a tuturor proceselor legate de contracte și plăți.

influencer marketing

Cu alte cuvinte, noul serviciu de influencer marketing de la 2Performant face o punte foarte utilă între toți creatorii de conținut (publisheri, bloggeri, vloggeri, instagrameri, pagini de Facebook etc) și brandurile care doresc să-și promoveze prin intermediul acestora produsele sau serviciile. Dorin Boerescu, CEO 2Performant: „Platforma funcționează acum ca un marketplace, unde cererile brand-urilor și agențiilor se întâlnesc direct cu ofertele creatorilor de conținut, iar contractele se încheie prin câteva secunde.”

Vizibilitate pentru toți

Platforma ajută, astfel, la vizibilitate: brandurile văd cine este înregistrat pe platformă, conform propriilor criterii și cine s-ar potrivi mai bine pentru promovarea produselor/serviciilor lor, creatorii de conținut devenind, astfel, mai vizibili, cum și aceștia pot vedea ce branduri au postat campanii și care dintre acestea li s-ar potrivi.

„E un win-win care, cel puțin acum, imediat după lansare, promite foarte mult. Pe noi ne ajută să fim mai vizibili cu serviciile noastre, iar, în plus, putem să propunem și să ne asumăm campanii pentru brandurile înregistrate în platformă,” a declarat Claudiu Ciobanu, fondator retail-FMCG.ro.

Brandurile pot posta direct pe platformă anumite campanii sau o pot face prin intermediul unor agenții de digital, cum, de altfel, aceste agenții pot, de asemenea, propune unor branduri derularea unor campanii prin intermediul unor influenceri/ creatori de conținut proprii.

Digitalizarea completă a proceselor legate de contracte și plăți

Un alt mare avantaj al recent lansatului serviciu de influencer marketing de la 2Performant este că toate contractele sunt digitalizate, iar plățile sunt automatizate, adică elimină birocrația din procesul de business de care ne lovim cu toții, în fiecare zi. Scutește timp, iar cei implicați se pot concentra mai bine pe obiectul lor de activitate.

2Performant este, astfel, și garantul plăților către creatorii de conținut. „Plățile, un subiect delicat care crează deseori probleme și care afectează, până la urmă, business-ul, mai ales unuia de tip antreprenorial precum este al nostru. Așadar 2Performant nu face doar matching-ul între două entități, ci rezolvă, practic, o problemă de birocrație adusă de toată documentația aferentă unor astfel de procese. Pentru noi, aceasta este un mare plus.

Fără să fiu rău și să generalizez o stare de fapt, preferăm să lucrăm direct cu brandurile și foarte puțin cu agențiile, nu doar din perspectiva vitezei de reacție – deciziile la branduri nu mai trec printr-o agenție, ci vin direct către noi – dar mai ales din perspectiva plăților, care de la un brand, se fac mult mai rapid. În cei peste 8 ani de activitate, am avut suficiente probleme cu întârzierile (nejustificate) de plată din partea agențiilor, astfel încât am învățat să ne protejăm și în acest fel. 

Colaborarea cu 2Performant prin intermediul serviciului de influencer marketing va rezolva și acest aspect și, sunt convins, ne va scuti mult timp și nervi”, a precizat Claudiu Ciobanu.

Măsurarea rezultatelor

De asemenea, noul serviciu de influencer marketing de la 2Performant ușurează administrarea bugetelor companiilor (brandurilor) care solicită promovarea unor produse sau servicii și facilitează raportările către acestea. E un tool ce poate măsura în fiecare moment rezultatele doar prin câteva click-uri.

După setarea și derularea campaniilor de promovare, 2Performant distribuie bugetul către fiecare influencer, cu reținerea și plata taxelor aferente fiecărei forme de colaborare cu persoane fizice sau juridice. Compania a investit, din fonduri proprii, aproape 250.000 de euro în dezvoltarea noului serviciu de influencer marketing: 65.000 de euro pentru adaptarea platformei noilor modele de colaborare în acest business, 135.000 de euro pentru dezvoltarea efectivă a noii secțiuni și 50.000 de euro în bugetul inițial de marketing.

retail-FMCG.ro, creator de conținut B2B

„Unul dintre marile noastre atu-uri, ca publicație B2B, este că punem foarte mare accent pe poveste. În ultimii 5 – 6 ani, ne-am specializat pe crearea de conținut B2B foarte bine targetat către nișele noastre: retailul alimentar și industria FMCG, prin publicația retail-FMCG.ro și sectorul DIY (Home Improvement), cu focus pe retail, prin publicația BricoRetail.ro. Pentru că, nu-i așa, noi ne cunoaștem foarte bine cititorii, iar clientii noștri își știu foarte bine business-ul, iar din această colaborare ies, de fiecare dată, materiale potrivite din punct de vedere abordare.

Mai departe, conținutul creat îl punem în valoare nu doar prin intrumentele clasice – poziționare pe prima pagină, inserții în newsletterele zilnice și newsletterele dedicate – ci și prin intermediul Social Media, cu focus pe LinkedIn.

Dintre companiile care ne solicită promovare de tip B2B, cele mai multe sunt furnizoare de servicii care se adresează retailului sau furnizorilor acestuia, dar și companii producătoare sau de import ce doresc să ajungă cu produsele lor la rafturile marilor rețele de magazine, iar o campanie de awareness la noi îi ajută considerabil în procesul de vânzare.

Astfel că, noul serviciu de influencer marketing al platformei 2Performant, cu care am început deja colaborarea, este binevenit pentru noi, ne face serviciile cunoscute și către alți potențiali clienți, ne ușurează munca și ne și ajută, de ce nu, să fim și mai disciplinați.” a încheiat Claudiu Ciobanu.

2Performant

2Performant este lider de piață în industria de marketing afiliat, cu un portofoliu de peste 600 de clienți activi, printre care se numără Orange, Noriel, Elefant, Libris, Answear, epiesa, Vivre sau evoMAG.

Compania dezvoltă din 2009 un marketplace de talente digitale, pornind de la o rețea de afiliere, prin care s-au generat deja peste 3,5 milioane de vânzări online, în valoare de peste 135 milioane de euro. În 2018, cifra de afaceri a business-ului se ridică la 3 milioane de euro.

Compania este condusa de Dorin Boerescu (CEO), Bogdan Aron (CPO) și Irina Dumitrascu (CTO). Din Board-ul 2Performant fac parte Sergiu Neguț și Vladimir Oane.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Creatorii de conținut au acum o platformă prin intermediul căreia pot lucra direct cu brandurile
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: