Plățile realizate în România cu cardurile MasterCard au crescut cu 17,3%, în Q2 din 2014

Campania organizată de MasterCard pentru promovarea plăților cu cardul a dus la accelerarea volumelor de plăți la comercianți în Q2 2014. Aceasta a contribuit la avansul de 11,1% al pieței (conform datelor BNR, aprilie-iunie 2014) și a dus la o creștere cu 17,3% (conform băncilor comerciale) a volumelor tranzacționate – un ritm cu 56% peste media pieței.

5„Cu un mecanism simplu și comunicat eficient, campania completează inițiativele MasterCard pentru dezvoltarea pieței de plăți electronice și reamintește posesorilor de carduri toate motivele pentru care e mai bine să folosești cardul și nu cash-ul pentru plăți, în fiecare zi”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager pentru România, în cadrul MasterCard.

„Pentru orice categorie de utilizatori de carduri, MasterCard a creat avantaje personalizate și puncte de diferențiere, relevante atât pentru instituțiile financiare partenere, cât și pentru clienții lor”, a adăugat Cosmin Vladimirescu, General Manager pentru România, MasterCard. „De la programele de loialitate ca MasterCard Rewards sau MasterCard Elite, la migrarea susținută către tehnologia contactless și beneficiile speciale, cum sunt asigurările sau accesul în MasterCard Business Lounge, pe Aeroportul Henri Coandă, toate acestea sunt argumente concrete în favoarea plăților cu cardurile MasterCard sau Maestro”, am mai spus Cosmin Vladimirescu.

32 de instituții financiare din România s-au alăturat MasterCard în promoția care s-a desfășurat în perioada aprilie – iunie 2014. Câștigătorul marelui premiu, un automobil Mercedes Benz Clasa B, desemnat prin tragere la sorți, este Ștefan Gâlcea din Băilești, județul Dolj, client al Băncii Comerciale Române.

„Inițiative de genul campaniei MasterCard, de încurajare a plăților cu cardul sunt întotdeauna binevenite și vor beneficia de suport, în număr cât mai mare, din partea instituțiilor financiare. Plata cu cardul le oferă clienților avantajul de a-și urmări bugetul îndeaproape, dar și ușurința utilizării, rapiditatea tranzacțiilor, siguranța plăților, și nu în ultimul rând, răsplată pentru utilizare (bani înapoi de la 2 la 10%, în funcție de domeniu). Felicitări câștigătorului marelui premiu și MasterCard pentru activare”, a declarat Zoltan Sipos, Director Executiv Carduri, BCR.

În perioada promoției, toți posesorii de carduri MasterCard și Maestro au primit câte un punct pentru fiecare tranzacție efectuată în sistem chip & PIN la comercianții din România și câte două puncte pentru cele contactless, realizate cu MasterCard sau Maestro.

Campania a avut în total 36 de premii, constând în produse electronice și electrocasnice și marele premiu, un automobil Mercedes Benz Clasa B, valoarea lor totală depășind 370.000 de lei.

”Am promovat tranzacțiile efectuate la comercianții din România, campania noastră având un scop multiplu: pe de-o parte am încurajat posesorii de carduri să le folosească pentru plățile de zi cu zi și, pe de altă parte, am premiat utilizarea noilor tehnologii – contactless prin mecanismul de înscriere la tragerea la sorți,” explică Georgia Baltag.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Plățile realizate în România cu cardurile MasterCard au crescut cu 17,3%, în Q2 din 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: