Printec Group, lider în domeniul automatizării tranzacţiilor şi important integrator de sistem din Sud-Estul Europei, prezintă în premieră absolută pentru ţara noastră noul sistem automatizat de plată la casă, pentru industria de retail, NCR SelfServ Checkout, în cadrul evenimentului „Romania Retail Summit”.
Sistemul NCR SelfServ Checkout este dezvoltat de unul dintre principalii parteneri ai Printec, NCR Corporation, jucător de top în domeniul soluţiilor IT pentru sectorul financiar şi retail.
Având la bază un concept aplicat deja pe scară largă în ţările occidentale şi deopotrivă apreciat, soluţia NCR SelfServ Checkout a fost implementată de Printec încă de anul trecut, în reţeaua de hypermarketuri Spar INTERSPAR din Slovenia.
Sistemul de plată automată NCR SelfServ Checkout este o alternativă la clasica plată la casă, permiţând cumpărătorilor să realizeze ei înşişi înregistrarea şi plata produselor achiziţionate. În felul acesta, cumpărătorii economisesc timp preţios – timpii de aşteptare fiind reduşi cu până la 40%. Sistemul este dotat cu o interfaţă prietenoasă şi este uşor de folosit, cumpărătorii fiind ghidaţi pe tot parcursul procesului de plată de exemple şi aplicaţii animate.
Totodată, NCR SelfServ Checkout introduce o serie de avantaje competitive pentru retaileri, permiţându-le optimizarea modului de organizare a personalului la nivelul magazinelor şi eficientizarea costurilor. Graţie tehnologiei cu care este dotat, sistemul permite înglobarea aplicaţiilor POS şi este disponibil în configuraţii multiple, care pot fi adaptate cerinţelor fiecărui retailer în parte.
În plus, NCR SelfServ Checkout are o serie de caracteristici care vizează protecţia mediului, ajutând retailerii să economisească resurse importante (de exemplu, NCR SelfServ Checkout permite reducerea consumului de hârtie necesară operaţiunilor de plată cu până la 40%).
Pe lângă NCR SelfServ Checkout, Printec Group prezintă, în cadrul aceluiaşi eveniment, o gamă variată de alte soluţii şi tehnologii de ultim moment destinate retailului modern. Printre acestea se numără şi soluţia de self –shopping Shopevolution şi pod-ul pentru cumpărături Joya , dezvoltate de partenerul Printec, Datalogic. Cele doua soluţii oferă o experienţă a cumpărăturilor interactivă şi plăcută, prin faptul că permit clienţilor să aibă acces la toate informaţiile de interes referitoare la oricare din produsele magazinului. Folosind pod-ul Joya, clienţii pot scana codul de bare de pe orice produs, obţinând astfel un set cât mai complet de informaţii despre acesta: preţ, cantitate, numărul de produse din aceeaşi gama aflate pe stoc, puncte de loialitate, promoţii, valori nutritive (în cazul alimentelor) şi chiar reţete.
În felul acesta, clienţii vor avea în permanenţă un control asupra listei de cumpărături şi asupra preţului total al acesteia.
Cu sediul în Atena, Printec Group este activ pe piaţa românească încă din anul 2000. Subsidiara din România, Printec Group România, urmează aceeași strategie de grup şi oferă acelaşi portofoliu de bază ce include sisteme de plăți electronice, automatizări ale sucursalelor bancare, sisteme de e-Payment, soluţii pentru retail şi pieţe emergente, telecomunicaţii, securitatea informaţiilor precum şi soluţii pentru sectorul public şi companii.
Printec Group România oferă o gamă extrem de variată de soluţii şi aplicaţii destinate retailului modern (case de marcat, scannere, soluţii tip checkout, echipamente periferice, software).
