Începând cu această toamnă, clienții QInStore Radio au la dispoziție noi servicii prin care își pot reduce cheltuielile cu muzica ambientală utilizată în punctele proprii de vânzare, cu minim 50%.
Soluția QInStore Radio se poate adapta nevoilor oricărei afaceri. Fie că vorbim despre cafenele, restaurante, supermarket-uri, hypermarket-uri sau rețele de magazine locale, săli de sport ori saloane de înfrumusețare, librării sau clinici medicale, cu implementare într-un magazin sau într-o rețea de peste 100 de puncte de vânzare, QInStore Radio oferă fiecărui client ceea ce are nevoie, cea mai bună modalitate prin care muzica potrivită ajunge acolo unde trebuie.
„Muzica transmite un mesaj puternic şi este o parte importantă a imaginii unui brand, transmite prima impresie despre locaţie și contribuie la identitatea brandului. Genul muzical este printre primele caracteristici observate de clienţi atunci când intră într-un magazin sau restaurant şi are un efect semnificativ asupra comportamentului acestora. Muzica trebuie să se “potrivească”, să fie pe aceeaşi lungime de undă cu specificul brandului şi cu clienţii săi. De aceea, linia muzicală ce definește un brand trebuie creată de profesioniști.
Specialiștii QInStore Radio vă pot oferi consultanță în alegerea playlist-ului, dar și a celei mai potrivite modalități tehnice prin care muzica să ajungă la clienții dumneavoastră,” a declarat Dan Chiuzbăian, fondatorul Qinstore Radio.
QInStore Radio propune alte două formate de repertorii muzicale
Pe lângă repertoriul obișnuit, ce conține melodii comerciale, QInStore Radio propune două formate de repertorii muzicale ce pot fi utilizate în magazinele sau restaurantele din România și care vor duce la aceste reduceri de cheltuieli: repertoriul propriu QSound și muzica artiștilor independenți.
Repertoriul propriu QSound
În locațiile în care se pretează difuzarea unui repertoriu format exclusiv din piese instrumentale, se poate difuza repertoriul QSOUND, format din sute de fonograme create special de compozitori români, exclusiv pentru scopuri de difuzare ambientală, muzica aceasta nefiind disponibilă pe posturi de radio, TV, distribuții de CD-uri sau orice altă formă de comunicare publică aflată la dispoziția publicului larg.
Acest repertoriu, având drepturile patrimoniale cesionate în mod exclusiv în favoarea QInStore Radio, difuzat în punctele de vânzare, pot aduce reduceri semnificative de costuri (peste 50%) în ceea ce privește taxele plătite pentru muzica ambientală.
DEMO din repertoriul QSOUND oferit de QInStore Radio
Muzica Artiștilor Independenți
Artiștii aspiranți, care nu au încă semnate contracte cu marile case de discuri, iar repertoriul lor nu este declarat și gestionat de către organismele de gestiune colectivă naționale, obțin venituri din muzica lor încheind contracte cu entități de management independente (IME), recunoscute de comunitatea europeană prin Directiva 2014/26/EU, transpusă în România prin Legea nr. 74/2018.
Muzica lor nu este încă atât de cunoscută, dar asta nu înseamnă că nu are o calitate acustică și un sound foarte bun, iar costurile ei sunt reduse semnificativ (aproximativ 50%) față de muzica artiștilor consacrați.
„A doua propunere este, așadar, să utilizați un repertoriu gestionat de un IME, reprezentat de QInStore Radio, care se va ocupa și de plata drepturilor de autor, de raportarea către IME-ul care gestionează acest repertoriu. Este important de menționat faptul că aveți incluse în pachetul de colaborare asistență și suport juridic pentru trecerea de la muzica comercială la muzica artiștilor independenți.
Acum le puteți oferi clienţilor care vă vizitează locația o experienţă deosebită, diferită, care nu include melodiile cunoscute și ‘arse‘ de multiplele difuzări în heavy rotation-ul posturilor de radio și televiziunilor muzicale comerciale, la un cost cu cel puțin 50% mai mic decât soluția clasică de muzică, folosită de toată lumea,” a declarat Dan Chiuzbăian.
Demo pentru muzica IME:
Supermarket
Restaurant
Hotel
Fashion
Cafenea
Muzica comercială
În același timp, pentru acei clienți care doresc să difuzeze în magazine sau restaurante melodii cunoscute, comerciale, există linii muzicale potrivite pentru orice tip de business.
Iată câteva din playlist-urile oferite clienților QInStore Radio:
> Urban chic și Variety Hot sunt două linii care se potrivesc în magazinele moderne, unde intră mai ales tinerii.
> Shopping Lounge este un gen universal, potrivindu-se la mai multe tipuri de afaceri.
> Hitline e mai ”casual”, relaxat, și se poate utiliza cu succes în magazinele care nu au un grup țintă anume (un mix de hit-uri din diferite domenii și generații).
> Jazz Rhytmic se potrivește în magazine business – este muzica adecvată pentru afacerile de bijuterii, magazinele de îmbrăcăminte clasică și scumpă, în centrele de afaceri, săli etc.
> Christmas music este nelipsit in perioada sărbătorilor de iarnă care se apropie.
„În toate variante prezentate, pachetele de muzică ambientală și serviciile oferite de QInStore Radio permit difuzarea de spoturi publicitare, anunţuri, promoţii sau chiar vânzarea de spațiu publicitar către partenerii dumneavoastră – la cel mai mic preț de pe piață,” a precizat Dan Chiuzbăian.
Trei soluții de implementarea tehnică a soluției QInStore Radio
· Printr-un sistem individual de PlayOUT, pe care QInStore Radio îl pune la dispoziţia clientului. Este vorba despre un calculator care poate să redea muzica atât conectat cat și deconectat, folosind internetul, pregătit şi livrat la client. Această soluţie este potrivită pentru magazinele mari, unde există spaţiu suficient pentru găzduirea unui computer.
· Sistem individual QBerry, care se deosebește de prima variantă prin dimensiunile reduse (de mărimea unei palme). Acest sistem reprezintă cea mai bună opţiune în cazul în care clienţii nu au conexiune la internet în locaţie. QBerry este atât de mic, încât va trece neobservat în orice spaţiu; lunar se face update, astfel ca playlistul să fie mereu „proaspăt”. Aşadar, QBerry este pentru magazinele mai mici unde nu există prea mult spaţiu (pentru un calculator obişnuit).
· Stream – care se poate accesa de oriunde, pe calculatorul clientului sau pe un player furnizat de Qinstore Radio. Această soluţie este potrivită pentru afacerile cu mai multe puncte de vânzare (rețele de magazine sau restaurante) pentru ca playlistul să fie unitar şi să fie distribuit uşor în toată rețeaua.
QInStore Radio
QInStore Radio oferă clienților săi soluția profesionistă de muzică ambientală, care întrunește toate condițiile pentru a asigura succesul unei afaceri: un mix muzical unic, variat și de calitate, diferit de cel al concurenței, care se potrivește cu tema și atmosfera pe care respectivul brand dorește să le transmită, o linie muzicală unitară și consecventă. QInStore Radio, prin mandat specific acordat de client, poate obține autorizațiile de comunicare muzică ambientală și poate gestiona relația cu Organismele de Gestiune Colectivă UCMR-ADA, UPFR, CREDIDAM.
Din punct de vedere funcțional, soluția tehnică Qinstore Radio oferă posibilitatea de a emite mesaje publicitare targetate, fără ca acestea să fie intercalate cu cele ale concurenței. Mai exact, este un post de radio propriu, un canal de comunicare ce poate completa campania omnichannel și amplifica experiența pe care o are consumatorul cu brandul, fără să existe posibilitatea să se audă în magazin sau restaurant o reclamă la concurență sau orice alt conținut audio nepotrivit și irelevant.
QInStore Radio contact
Pentru oferte și servicii personalizate, contactați vanzari@qinstoreradio.ro / telefon 0364 430 120. Mai multe informații pe www.qinstoreradio.ro.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
