R-CREATE, compania care a lansat ambalajul returnabil – alternativa prietenoasă cu mediul pentru împachetarea coletelor comandate online – oferă închirierea gratuită a opțiunii inovatoare de tip packaging as a service pentru urmatoarele 10 platforme de e-commerce care își anunță intenția de colaborare în luna mai. Astfel, R-CREATE invită și alte companii să participe la eforturile de sustenabilitate și își continuă misiunea de a contribui la diminuarea impactului comerțului online asupra mediului și de a oferi beneficii operaționale unice. În prezent, startup-ul românesc și-a extins lista de parteneri care au adoptat soluția către industriile de fashion, produse pentru copii, jucării și librării.
Serviciul R-CREATE este disponibil în rețeaua națională DPD din ianuarie 2022 și înregistrează deja peste 1000 de utilizări pe lună, de la 10 branduri partenere. Soluția de împachetare eco-friendly poate fi implementată de companiile care vând produse de dimensiuni standard, din zona de fashion (haine, încălțăminte și accesorii), cosmetice & personal care; produse pentru copii, accesorii IT&C și telefoane; jucării; bio și băcănie (produse alimentare neperisabile); cărți și accesorii de librărie. În lista partenerilor R-CREATE, care au implementat deja această opțiune, se află și: www.carturesti.ro; www.miniprix.ro; www.nemira.ro; www.hiphip.ro.
Soluția de livrare cu R-CREATE
Astfel, oricine face cumpărături online de pe site-urile partenerilor poate alege soluția de livrare cu R-CREATE în secțiunea check-out de pe site – selectând livrare cu ambalaj reutilizabil.
„Ne bucurăm să vedem deschiderea tot mai mare a brandurilor românești pentru soluții inovatoare și sustenabile aplicate ciclului logistic de e-commerce. Pentru noi este un semn de susținere și de interes față de alegerile care urmăresc și impactul față de mediu pe care îl are businessul. Mai departe, ne propunem ca în următorii 3 ani să avem peste 1.5 milioane de tranzacții cu R-CREATE și ne dorim să ducem soluția la cât mai multe magazine online din România. În același timp, odată cu extinderea parteneriatelor noastre ne dorim să oferim celor de acasă posibilitatea de a primi produsele comandate online de pe site-urile preferate prin livrarea cu ambalajul reutilizabil, la un click distanță.” declară Linda Vasilescu, founder R-CREATE.
Utilizarea opțiunii R-CREATE răspunde provocărilor climatice și aduce beneficii pentru companiile partenere, dar și pentru clienți.
R-CREATE înseamnă:
- Impact redus de mediu: un ambalaj R-CREATE înlocuiește un palet de ambalaje de carton utilizate în livrările standard ale comenzilor online, ceea ce poate fi tradus în peste 10.000 de copaci salvați pe an prin folosirea R-CREATE;
- Reducerea amprentei de carbon în timpul transportului coleteloreste un alt aspect care ajută la îndeplinirea obiectivelor conectate de sustenabiltate – forma compactă a coletelor R-CREATE reduce cu cel putin 25% volumul coletelor transportate și eficientizează încărcarea mașinilor la capacitate maximă;
- Beneficii operaționale pentru companiile partenere care se traduc în reduceri semnificative față de soluțiile de unică folosință pe trei direcții: timp de împachetare, spațiu salvat și minimizarea complexității;
- Beneficii pentru clienții de acasă: ambalajul reutilizabil înlocuiește toate cutiile de carton care ajung în casa clienților la fiecare comandă online;
Ca mecanism, soluția este de tip packaging as a service: necesarul de ambalaje este livrat la depozit și facturarea se face doar pentru cele consumate. Când ajung la destinație, ambalajele se returnează pe loc după livrarea coletului și sunt întoarse la depozit pentru o nouă folosire. Sunt disponible ambalaje de tipul cutie, mapă sau pungă, iar în funcție de tipul de ambalaj, acesta se poate folosi între 100 și 500 de cicluri logistice.
R-CREATE estimează că va ajunge să înlocuiască anual peste cinci milioane de ambalaje de unică folosinţă cu această soluţie. Conform Fundației Ellen MacArthur* este realizabil ca în următorii ani, 20% din piața de e-commerce să adopte opțiunea ambalajelor returnabile și reutilizabile, iar obiectivul R-CREATE se conturează în jurul acestui demers. Concepte similare exista deja în SUA, dar și în Olanda, Finlanda sau Franța.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail