RetailZoom a semnat contractul de colaborare cu Kaufland România, ce include servicii de schimb de date pentru România și Republica Moldova

RetailZoom, companie dedicată raportării datelor de vânzări din comerțul modern prin tehnologie avansată business intelligence, își mărește pachetul de servicii prin semnarea contractului de colaborare cu Kaufland România, începând cu luna martie 2021. Contractul include servicii de schimb de date pentru România și Republica Moldova. Noul serviciu de raportare de piață Total Modern Trade va oferi clienților producători și retaileri o monitorizare extinsă asupra comerțului modern, incluzând evoluția vânzărilor din majoritatea lanțurilor de retail din România.

RetailZoomPentru România, noul serviciu Total Modern Trade va fi dezvoltat pentru raportarea comerțului modern la nivel național și va include monitorizări ale lanțurilor de retail aflate sub brand internațional, dar și ale lanțurilor locale ce sunt aflate sub antreprenoriat autohoton.

Credit foto: Shutterstock

Metodologia de raportare dezvoltată și utilizată de RetailZoom atât în România, cât și în alte peste 20 de țări din grup se supune rigorilor statistice dedicate serviciilor de măsurare a vânzărilor din retail. Dezvoltarea noului serviciu se bazează pe analiză statistică de vârf și tehnici de interpretare big data avansate, vizualizate sub umbrela platformelor de business inteligence dedicate.

Mecanism

Modalitatea de lucru agreată de RetailZoom cu toți retailerii parteneri este aceea de a primi datele de vânzări 100% scanning din magazinele lanțului incluse în contract și de a oferi la schimb rapoarte de piață ce includ și contribuția fiecăruia dintre partenerii retaileri, în mod cumulat, neidentificabil, pentru a proteja datele confidențiale ale fiecăruia dintre parteneri.

Suplimentar serviciilor de raportare de piață, RetailZoom oferă clienților retaileri tipuri de analiză dedicate exclusiv prelucrării, interpretării și predicției vânzărilor interne din magazinele proprii, dar și optimizării sortimentației din rafturile proprii. Aceste analize se construiesc pe date la nivel de bon de casă (tranzacții), iar RetailZoom are activ acest serviciu și în România cu trei dintre retailerii de top.

”Mixul de soluții de business intelligence, vizualizarea ușoară și online de big data, precum și interpretarea profund locală a rapoartelor de retail audit sunt principalele beneficii și elemente de diferențiere pe care le oferim clientilor noștri, retaileri și producători.” declară Bogdana Gheorghe, director general al RetailZoom România.

RetailZoom

RetailZoom este o companie de cercetare de piață ce are ca obiectiv să-și ajute clienții, atât furnizori, cât și comercianți, să descopere informații valoroase și oportunități de business cu ajutorul datelor de vânzări big data provenite din comerțul modern. RetailZoom este prezentă în România din 2012 și oferă o gama largă se soluții și servicii, de la analize de vânzări, distribuție și cote de piață, până la evaluarea promoțiilor și a strategiilor de prețuri. Aceste analize pot fi completate cu soluții pentru înțelegerea comportamentelor de cumpărare și a experiențelor de consum.

RetailZoom dispune de o echipă de statisticieni și programatori dedicată dezvoltarii serviciilor din România și oferă clienților săi o expertiză de peste 20 de ani în acest domeniu.

RetailZoom își desfășoară activitatea in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, fiind activă in piete cu mare potential, unde dispune de echipe ce detin o intelegere profunda a mediilor locale de retail si a culturii si obiceiurilor de consum.

Contact: Bogdana Gheorghe, Director General RetailZoom/ Email: bogdana.gheorghe@retailzoom.net


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *