Reveal Marketing Research, compania de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development, și-a lărgit sfera de activitate în ultimii trei ani și a făcut pasul de la cercetări la nivel național, la cercetări la nivel internațional, după ce a intrat într-un proces de dezvoltare și modernizare.
Inovația și expertiza au generat posibilitatea de a implementa studii reprezentative la nivel național în minim 24 de ore de la aprobarea unui chestionar, iar compania dispune de un panel propriu la nivel național format din aproximativ 20.000 de membrii.
Reveal este activă în întregime în mediul online încă dinaintea pandemiei Coronavirus, motiv pentru care a fost pregătită pentru munca remote din pandemia de coronavirus prin digitalizare financiară, consolidarea panelului cu respondenți online și implementarea de studii calitative și cantitative în mediul online, prin focus grupuri și interviuri în profunzime în timp real.
Începând cu aprilie 2020, Reveal Marketing Research colectează și procesează lunar date referitoare la evoluția profilului emoțional al românilor pe care ulterior le constituie în studii de specialitate. Rezultatele obținute în urma acestor studii sunt ulterior utilizate pentru punerea în context a tuturor celorlalte tipuri de studii realizate pentru clienții comerciali.
Servicii oferite de Reveal Marketing Research
Prin Reveal Motivator companiile înţeleg comportamentul oamenilor şi primesc soluţii clare prin care pot conecta brandul şi produsele la nevoile consumatorilor săi. Dupa 12 ani de utilizare a instrumentelor pentru Harta Emoţiilor şi Analiza Arhetipurilor, Reveal Marketing Research a dezvoltat acest tool care integrează motivaţiile fundamentale de cumpărare ale românilor.
ADrate este proiectat pentru a evalua potenţialul pe piaţă a unui design publicitar TV, un nou slogan şi/ sau un nou logo, pentru a optimiza în timp real ideea creativă. ADrate se concentrează pe aspectele raţionale ale reclamei, precum și pe factorii emoționali. Astfel, clientul va avea o imagine cuprinzătoare despre campanie, atât la nivel strategic, cât şi creativ.
BHT – Brand Health Tracker oferă informaţii despre indicatori importanţi în evaluarea brandului precum NPS, percepţia calităţii, puterea brandului, Loss Rate (awareness, usage, preferinţă, loialitate), intenţie de cumpărare sau sentimente asociate brandului (păreri pozitive ori negative).
Studiile de UX (user experience) ajută companiile să vadă cum consumătorii interacţionează cu produsul său – fie că este vorba de un website, obiect sau aplicaţie mobilă.
HR JUMP ajută la construirea strategiei de comunicare internă prin înţelegerea nivelului de angajament al colegilor şi a percepţiei brandului în interiorul companiei.
Price Design and Perception ajută la înțelegerea modului în care consumatorii se raportează la preţ (scump/ ieftin, merită/ nu merită), fie că este vorba de un produs nou pe piaţă sau de analiza percepţiei preţurilor pentru branduri conscrate sau pentru retaileri.
Metodologia PDP (Price Design and Perception) măsoară reputaţia brandului – dovedit a avea influenţă majoră asupra deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.
Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.
Printre brandurile manageriate, în mod tradițional se numără: VISA, Allianz-Tiriac, Raiffeisen Bank, OTP Bank, EON, CEZ România; Meli Melo, Lee Cooper, Lacoste, Fashion House; Zarea, Alexandrion, Jack Daniel’s; Ytong, Ferro World Vision, Magic Camp, UPFR, The Aspen Institute, Ambasada Sustenabilitatii in Romania, ONU; Fornetti, Coca Cola, Fares, Vel Pitar; OLX; Restograf; Medlife, Medicover; Starcom, Next, Publicis; Samsung, Philips.
Reveal Marketing Research a fost fondat la 1 iulie 2008 de Marius Luican, CEO și antreprenor. Compania este membră a ESOMAR și respectă prevederile Code of Conduct Esomar. În anul 2021, Reveal Marketing Research preconizează că cifra de afaceri va fi dublă.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail