RTB House a lansat algoritmi noi pentru estimări precise ale ratei de click pentru reclame

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de retargetare de ultimă generație pentru zona de comerț online, a implementat recent algoritmi noi pentru estimări precise ale ratei de click (CTR), permițând o anticipare mai bună a click-urilor pe reclame.

RTB HouseAceastă inovație poziționează RTB House drept unul dintre primii retargeteri care utilizează deep learning, cel mai promițător subdomeniu al inteligenței artificiale.

Credit foto: Shutterstock

O valoare CTR mare e unul dintre cei mai relevanți indici ai succesului unei campanii publicitare. Prin utilizarea tehnologiilor care anticipează comportamentul utilizatorului în funcție de activitățile anterioare și recomandă cea mai bună ofertă de produs, brandurile pot crește valorile CTR. Astfel, pot ajunge la cei mai relevanți potențiali clienți cu același buget alocat anterior.

Tehnologia bazată pe algoritmi deep learning folosită de RTB House constă în modele de procesare inspirate din mecanismele de funcționare ale creierului uman. RTB House utilizează această tehnologie pentru a contura mai clar potențialul de click al utilizatorului, fără să fie necesară expertiza umană.

Algoritmii implementați recent de RTB House permit anticiparea cu acuratețe a click-urilor date pe reclame. Numărul total de click-uri crește cu până la 16,5%, menținând aceleași limite de buget.

Estimarea ratei de click este a patra implementare majoră a algoritmilor de deep learning realizată de RTB House. Datorită unei abordări inovatoare, rata de click și algoritmii pentru determinarea probabilității de conversie pot crește performanța retargetingului cu până la 29%. Mai mult, recomandările făcute cu ajutorul tehnologiei deep learning cresc eficiența selecției produselor de către client cu până la 41% raportat la campaniile care nu folosesc această metodă.

Am lucrat la aceste inovații timp de un an și jumătate, actualizând constant soluția. Am ajuns în punctul în care 100% din algoritmii noștri se bazează pe componentele deep learning, ridicând nivelul de eficiență al clienților în activitatea online. Acordăm o atenție deosebită industriilor precum turismul, unde modelele de cumpărare sunt dinamice și greu de anticipat. În acest context, algoritmii susținuți de deep learning pot reacționa mai bine la nevoile utilizatorilor. E o îmbunătățire vastă, în raport cu alte metode folosite în mod obișnuit în retargeting“, a explicat Bartłomiej Romański, CTO RTB House.

RTB House

RTB House este una dintre puținele companii din lume care au dezvoltat și implementat tehnologii proprii pentru achiziția de reclame după modelul RTB (real-time bidding sau „licitare în timp real”, în română), o soluție care permite cumpărătorilor să participe în timp real la licitarea spațiului publicitar. RTB House ajută companiile să-și multiplice vânzările pentru a-și atinge obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. În România, RTB House lucrează cu clienți precum ca Altex, Answear,  Avon, Evomag, F64, Fashion Days, OLX, Orange, PC Garage, ZOOT.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » RTB House a lansat algoritmi noi pentru estimări precise ale ratei de click pentru reclame
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: