SAMEDAY anunță achiziția grupului Pactic din Ungaria și își continuă expansiunea regională

SAMEDAY, compania de curierat care a introdus livrarea în easybox pe piața din România, continuă să-și dezvolte infrastructura regională de livrare și anunță achiziția unei noi companii maghiare – grupul Pactic. În urma extinderii infrastructurii de livrare out of home în Ungaria, această nouă tranzacție se aliniază cu strategia SAMEDAY de a crea o zonă deschisă de livrare în regiune și de a-și îmbunătăți prezența atât pe piețele din Ungaria, cât și din Bulgaria.

Sameday

Prin achiziția grupului Pactic, grupul SAMEDAY își îmbunătățește serviciile pentru clienții implicați în livrări transfrontaliere, extinzând acoperirea serviciilor în mai multe piețe europene. Astfel, după finalizarea tranzacției, clienții SAMEDAY vor avea acces la servicii complete de livrare care le permit să livreze în întreaga regiune la parametri care le sporesc competitivitatea.

Fondat în 2010, grupul Pactic este o platformă multi-brand care oferă servicii pentru e-taileri și IMM-uri active în comerțul online. Prin intermediul resellerilor de servicii de curierat, Allpacka și Furgefutar, care fac parte integrantă din grup, utilizatorii individuali pot compara și accesa servicii de livrare naționale și internaționale cu doar câteva clicuri. În plus, Pactic facilitează externalizarea completă a proceselor logistice și de livrare, gestionând aproximativ 3,5 milioane de livrări în 2023.

Cu sediul central în Budapesta, grupul Pactic are aproximativ 40 de angajați și a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro în 2023.

Expansiune regională

Credem în servicii de livrare fără frontiere, care oferă clienților aceeași experiență de înaltă calitate, fie că se află în România, Ungaria sau Bulgaria. Achiziția grupului Pactic este un alt pas în planul SAMEDAY de a-și îmbunătăți prezența în regiune. Rămânem angajați să atingem 8.500 de puncte de livrare în cele trei țări în care operăm până la sfârșitul anului, prin noi unități easybox, precum și prin introducerea soluțiilor shop-in-shop”, spune Lucian Baltaru, CEO al grupului SAMEDAY.

În aprilie, SAMEDAY a anunțat intenția de a achiziționa compania maghiară de curierat Sprinter. După aprobarea de către autoritățile relevante, tranzacția a fost finalizată în iunie. Clienții SAMEDAY și Sprinter, precum și noile magazine online care aleg serviciile companiei de curierat, au acces la o infrastructură tehnologică unificată, adaptată nevoilor comerțului modern, începând cu septembrie.

SAMEDAY a livrat aproape 100 de milioane de colete la nivel regional în 2023 și este prima companie de curierat românească care și-a extins operațiunile dincolo de granițele naționale. SAMEDAY Ungaria a fost lansată în 2020, urmată de filiala bulgară în 2022. De atunci, numărul magazinelor online care optează pentru servicii de transport transfrontalier s-a dublat, înregistrând o creștere de 106% în 2023.

Investiția totală planificată de grupul SAMEDAY pentru 2024 este de peste 60 de milioane de euro, jumătate din această sumă fiind direcționată către creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei out of home.

SAMEDAY

SAMEDAY este compania regională de curierat care a cunoscut cea mai spectaculoasă creștere în ultimii ani, situându-se în prezent printre principalii jucători din segmentul său de piață. Cu 17 ani de experiență pe piața din România, o echipă de peste 5.000 de angajați și parteneri, și o infrastructură digitală integrată, compania operează în România, Ungaria și Bulgaria. SAMEDAY oferă atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrări către peste 5.000 de lockere easybox. Astfel, SAMEDAY operează cea mai extinsă rețea de lockere din regiune, având ca scop reinventarea experienței de livrare zi de zi.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *