La 14 ani de la fondare, Sameday raportează o creștere a cifrei de afaceri de peste 140%, față de 2019

Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, aniversează, în această perioadă, 14 ani de la fondare și intră într-o etapă de maturitate, compania urmărind dezvoltarea la nivel internațional. Sameday a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 de milioane de lei, cu 142% mai mult, față de 2019. Pentru al șaselea an consecutiv, vânzările companiei au depășit o creștere anuală de 80%. La 14 ani de la înființare, Sameday are un număr de 3.500 de angajați și colaboratori, o flotă de aproximativ 3000 de autoturisme, dintre care puțin peste 30 sunt 100% electrice și peste 1.500 de lockere easybox, în România și în Ungaria.

Sameday

„Cei 14 ani pe care Sameday i-a împlinit sunt, pentru mine, dovada că, pentru a ajunge la vârsta buletinului, o companie trebuie să îmbine viziunea pe termen lung cu tehnologia, curajul de a merge pe drumul inovației, cu perseverența și încrederea în oameni, cu o cultură organizațională adaptată realității în care trăim.

Am pornit Sameday cu ambiția unor pionieri si visul de a acoperi o nișă de piață slab explorată în 2007, dar cu un mare potențial, cea a livrărilor în aceeași zi. Pe măsură ce am evoluat, ne-am dat seama ca putem schimba cu ajutorul tehnologiei construite intern si curieratul traditional, door to door cu livrare a doua zi.

O infrastructură inovatoare de livrare

În urmă cu trei ani, am construit de la zero o infrastructură inovatoare de livrare, rețeaua de lockere easybox, devenind astfel lideri în livrările out-of-home (OOH). În toată această perioadă, prioritatea noastră a fost să creăm capacitate operațională pentru a răspunde nevoilor viitoare ale clienților noștri și a ne respecta promisiunile privind calitatea serviciilor.

Creșterea organică și rezultatele pozitive, obținute prin consecvență, ne confirmă că suntem acum o companie matură și un partener de încredere pentru peste 20.000 de clienți expeditori și pentru câteva milioane de clienți destinatari.”, declară Lucian Baltaru, CEO Sameday.

Creștere de 142% în 2020, fața de 2019

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 de milioane de lei, cu 142% mai mult decât în 2019. Dinamica vine pe fondul creșterii ratei de utilizare a comerțului electronic, în contextul pandemiei de COVID-19, dar și ca urmare a investițiilor constante în tehnologie și în dezvoltarea capacității logistice.

Astfel, prin oferirea și crearea de servicii care țin pasul cu nevoile pieței, ale jucătorilor de e-commerce și ale consumatorilor finali, Sameday a evoluat constant, vânzările sale crescând cu peste 80% în fiecare an, din 2015 și până în prezent.

Pentru a-și extinde capacitatea de livrare și sortare, a îmbunătăți experiența clienților și a extinde rețeaua de lockere easybox, în anul 2020, compania a investit peste 20 de milioane de Euro în dezvoltarea direcțiilor strategice.

Perioada 2020 – 2021 a marcat o serie de momente-cheie în viața companiei:

  • În 2020, conform KPMG, Sameday a fost brandul cu cea mai mare creștere a  satisfacției consumatorului care interacționat cu serviciile companiei.
  • În 2021, Sameday a anunțat extinderea în Ungaria, acolo unde compania va furniza, începând cu anul acesta, servicii complete de curierat, menite să faciliteze comerțul transfontalier și să ofere clienților oportunitatea de a-și crește prezența în regiune și de a aborda piețe noi.
  • Rețeaua de lockere easybox a ajuns la peste 1.500 de puncte, în România și în Ungaria.

Sameday a livrat 17 milioane de colete în primul semestru al acestui an

Stimulată de direcția ascendentă a pieței de retail online, Sameday își continuă dezvoltarea și în 2021. Dacă în anul 2020, compania a livrat peste 30 de milioane de colete, primul semestru din 2021 a înregistrat o creștere semnificativă, Sameday ajungând la 17 milioane de pachete livrate.

Odată cu relaxarea măsurilor de prevenire a noului coronavirus, consumatorii revin treptat la comerțul tradițional. Cu toate acestea, reprezentanții companiei anticipează că o mare parte a acestora va rămâne fidelă retailului digital și că, în 2021, această tendință va fi una pozitivă, incurajată și de calitatea constant în creștere a serviciilor de curierat din România. Astfel, Sameday preconizează că, până la finalul anului, numărul trimiterilor din piața de curierat va înregistra o creștere de peste 10%, față de anul precedent.

Echipa Sameday numără, în prezent, 3.500 de angajați și colaboratori, cu 20% mai mult decât la finalul anului 2020. Până la sfârșitul anului, reprezentanții companiei estimează o creștere de aproximativ 50% a resurselor umane. Departamentele cu cea mai accelerată dezvoltare sunt cele operaționale si comerciale.

Flota Sameday numără aproximativ 3.000 de autoturisme, dintre care peste 30 sunt 100% electrice, iar alte 50 urmează să fie livrate în lunile următoare.

Sameday

Înființată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători din piața românească de curierat având o echipă de peste 3.500 de angajași și parteneri. Compania este prezentă în România și în Ungaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât si livrare in peste 1.500 de lockere easybox. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în trei hub-uri logistice, unul amplasat în apropierea orașului Chitila, unul în Sibiu și unul in Budapesta.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *