Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat din România, investește peste 1 milion de euro și lansează SAMEDAY App, aplicația mobilă menită să îmbunătățească experiența pe care clienții o au cu magazinele online. Aceasta oferă utilizatorilor mai multă predictibilitate, flexibilitate și transparență asupra procesului de livrare. Funcționalitățile incluse în aplicația SAMEDAY răspund cerințelor și nevoilor specifice ale consumatorilor în ceea ce privește serviciile de curierat, fiind construite pe baza feedback-ului oferit de aceștia în cadrul unui studiu de piață realizat de companie în luna mai a acestui an.
Conform studiului Sameday, livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat se numără printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea lor cu orice companie de curierat. Cercetarea comandată de Sameday a arătat că 78% dintre respondenți își doresc o aplicație mobilă care să ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare. Funcționalitățile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.
Noi funcționalități
Sameday a integrat în noua aplicație funcționalități de top, care îmbunătățesc semnificativ întreg procesul de cumpărare online și oferă clienților posibilități multiple de gestionare a livrării:
- Urmărirea în timp real pe hartă a traseului coletului – clienții pot urmări locația exactă a coletelor cu până la 2 ore înainte de livrare;
- Plata cu cardul direct din aplicație – deși au optat pentru plata ramburs, clienții au opțiunea de a plăti online comenzile, direct din aplicație;
- Redirecționarea coletelor la easybox sau la altă adresă – clienții pot opta pentru redirecționarea coletelor către un easybox din apropiere pentru ridicare ulterioară sau la o altă adresă mai convenabilă. Pentru o utilizare facilă, clienții au posibilitatea de a salva multiple adrese de livrare accesând meniul „Adresele mele”.
- Prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore – În cazul în care nu-și mai pot ridica coletele de la easybox în timp util, clienții pot prelungi perioada de păstrare a coletelor la easybox direct din aplicație.
- Amânarea livrării cu până la 5 zile – în situațiile imprevizibile în care nu se mai află la adresă pentru a prelua coletul, clienții pot opta pentru a amâna livrarea cu până la 5 zile lucrătoare, în București și, respectiv, 2 zile lucrătoare pentru toate celelalte zone ale țării.
„SAMEDAY App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final și devine un important diferențiator în piața de curierat. Noul produs este menit să îmbunătățească experiența clienților, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online și industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România.
Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluții digitale pornim de la așteptările clienților care își doresc să dețină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcții ale unei aplicații mobile sunt cele care oferă confort, transparență și flexibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
De asemenea, SAMEDAY App include și alte caracteristici utile clienților, precum: salvarea adreselor de livrare și easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicație pentru o plată cât mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în același loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicație direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store.
Aplicația mobilă SAMEDAY App poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play.
Peste 50% dintre comenzile Sameday sunt livrate la easybox
Peste 20.000 de magazine online au livrat prin intermediul Sameday în primele 8 luni ale acestui an. În prezent, peste 50% dintre comenzile Sameday au destinația easybox, modalitate de livrare care a devenit un standard în România pentru magazinele online, dar și pentru consumatori. Pe teritoriul României, există peste 3.800 de easybox-uri amplasate în 333 de localități din mediul urban și rural, iar Sameday are în plan în continuare expansiunea rețelei de lockere. În 2023, media zilnică a trimiterilor către lockere este de aproximativ 150.000, iar timpul mediu de ridicare a comenzilor din easybox este de 6 ore.
În 2023, cele mai multe comenzi prin easybox au venit din București, unde au fost livrate aproximativ 6 milioane de colete, cele mai multe fiind înregistrate în sectorul 6. Capitala este urmată de Cluj-Napoca, cu peste 1 milion de colete, apoi orașele Iași, Bacău și Timișoara.
Sameday
Sameday este compania de curierat care a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în ultimii ani, numărându-se, în prezent, printre principalii jucători din segmentul său de piață. Cu o experiență de 16 ani pe piața din România, o echipă de peste 4.500 de angajați și parteneri și o infrastructură digitală integrată, compania este prezentă în România, Ungaria și Bulgaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 3.800 de lockere easybox. Astfel, Sameday operează cea mai extinsă rețea de lockere din regiune, propunându-și să reinventeze experiența de livrare zi de zi.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail