Serviciile de Sampling şi Promovare in store prin intermediul promoterilor presupun informarea şi recomandarea către cumpărători a produselor aflate în promoţie, direcţionarea cumpărătorilor către raft sau locul promoţiei, oferirea produselor spre degustare sau testare, demonstraţii, distribuirea de mostre şi flyere, vânzarea cu premiere, mystery shopping sau feed-back consumator.
Cu alte cuvinte, promoterii scot din contextul raftului un produs sau o gamă de produse, activitatea de promovare prin degustare, sampling sau demonstraţie aducând rezultate imediate în ceea ce priveşte vânzarea produsului, acesta aflându-se direct în atenţia consumatorului.
Cu o echipă de 17 oameni, peste 2.000 de promoteri colaboratori şi 320 supervisori, un birou coordonator în Bucureşti şi cu o viziune ce are la bază oferirea celor mai bune servicii pe acest segment de piaţă, compania Media Models Research & Development şi-a propus să cucerească Clienţii şi să contribuie la creşterea Calităţii pieţei BTL din România.
Compania Media Models, furnizoare de servicii complete de BTL, promoţii şi hostess, se adresează atât companiilor din industria FMCG cât şi agenţiilor de advertising, putând asigura servicii pe plan naţional (retail IKA, LKA, HoReCa etc). Media Models este o agenţie fondată de specialişti cu experienţă de peste 10 ani în vânzări şi marketing, susţinută de o echipa tânăra şi dinamică. Unul dintre atu-urile companiei este faptul că poate oferi servicii de BTL pe întreg teritorul ţării, având drept colaboratori peste 2.000 de promoteri, formând echipe specializate şi foarte atent supravegheate.
Alt serviciu de care orice companie are nevoie şi pe care Media Models îl pune la dispoziţie este cel de distribuţie materiale publicitare/pliante în cutiile poştale, stradal, în centrele comerciale, la târguri şi expoziţii etc. De asemenea, serviciile Media Models se adresează şi companiilor care participă la târguri, expoziţii, conferinţe şi au nevoie de hostesse pentru a-i reprezenta pe parcursul evenimentului.
„ Având în vedere că se apropie sărbătorile de iarnă, perioada ideală în care companiile din FMCG au posibilitatea să-şi facă produsele cunoscute, să impresioneze sau să-şi recompenseze clienţii premiindu-i prin campanii de sampling şi promoting, organizăm o campanie de stimulare pentru acest gen de servicii ce presupune un discount de 20% pentru clienţii noi ai agenţiei, până la sfârşitul lunii decembrie, oferindu-le posibilitatea cu această ocazie să ne testeze serviciile.
Aşadar, de exemplu, cu un tarif de 15 lei/ora* clienţii pot activa servicii complete de sampling/promoting ce cuprind: activitatea unui promoter, actele necesare activării în funcţie de reţeaua în care activează, training efectuat de agenţie, supervizor cu o vizită/locaţie, în fiecare zi, feed-back consumator şi raportare. Cei care vor dori să continue colaborarea, datorită faptului că ne-au contactat în perioada promoţională, vor beneficia de acelaşi tarif în continuare.” precizează Ramona Petrică, Managing Partner Media Models Research & Development.
Portofoliul de clienţi ai companiei cuprinde companii precum: Remington, Gorenje, Varta, Cristim, Bonduelle, Tramar, Marex, Vici, Elmas, Midar, Vinexport, Trisa, Citroen, Porsche, Auto Total, Auto Cobălcescu, Go Travel, Prestige, Noriel etc.
„Media Models vine cu o soluţie pentru toţi cei care acum, spre final de an, au rămas cu un buget restrâns de marketing, cum se întâmplă de obicei în această perioada. Aşadar, clienţii noi ai companiei care îşi doresc să organizeze o campanie de promovare a produselor prin intermediul promoterilor, fie cu degustare , premiere, simplă informare ori distribuţie de pliante, pot apela acum la serviciile companiei noastre, beneficiind de tariful promoţional sau solicitând o oferta personalizată,” încheie Ramona Petrică.
Contact: office@mediamodels.ro, tel. 0727.353.279.
* tariful nu include TVA şi costul cu transportul, în cazul în care clienţii solicită transportul la locurile de activare a materialelor de sampling, costul acestui serviciu fiind de 0,9 ron/km.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: Sinteza săptămânii 10 - 14 noiembrie