Mută-ți afacerea în era Retail 4.0 cu soluția logistică Android Lorikeet de la PlinTech!

Transformarea digitală implică un set de schimbări tehnologice, culturale, organizaționale și manageriale pentru companii. În comerțul cu amănuntul, această evoluție constă în aplicarea conceptului de Retail 4.0. În acest context, modelul Magazinului Hibrid reprezintă o formulă inovatoare pentru a gestiona logistica “ultimei sute de metri” și combină avantajele cumpărăturilor online cu acelea ale cumpărăturilor în magazin. Lorikeet, o premieră în România. Cui se adresează? Retailerilor, companiilor din industria FMCG, operatorilor logistici și companiilor de eCommerce.

În noul context, companiile trebuie să se adapteze la schimbările cererii și la piață, la redefinirea proceselor, a instrumentelor și modelelor de afaceri, la produse și servicii noi în numele unei fuziuni dintre mediile analog și digital.

Lorikeet

Magazinul Hibrid

Magazinul Hibrid integrează funcțiile magazinului fizic cu cele ale depozitului, ajutând la integrarea beneficiilor cumpărăturilor online cu cele din magazinul fizic dintr-o perspectivă care acoperă multiple canale de vânzare. Astfel, compania poate profita de magazin nu numai ca punct de vânzare, ci și ca punct de depozitare periferic pentru a procesa mai rapid comenzile de la clienți sau de la celelalte sucursale.

Grație acestui model, pe de altă parte, utilizatorul final poate alege unde plasează comanda (portal de comerț electronic sau magazin fizic) și locul de livrare, ducând experiența cumpărăturilor la un alt nivel și dezvoltând loialitate mai mare față de marcă.

Ce este Lorikeet?

O premieră în România, Lorikeet este un shop floor manager care digitalizează toate operațiunile dintr-un magazin ce aparține unei rețele de magazine.

Aria de adresabilitate a Lorikeet este reprezentată de rețelele de magazine cu depozit central, de suprafață mică și medie, în care multe operațiuni se fac manual si de aici rezultă aprovizionare defectuoasă, pierdere de timp în realizarea de stocuri, inventare și alte procese, personal în exces folosit ineficient etc. Lorikeet se adresează retailerilor, companiilor din industria FMCG, operatorilor logistici și companiilor de eCommerce.

Lorikeet

Cum funcționează și ce plusuri aduce soluția Lorikeet?

  • Simplifică operațiunile magazinului: căutarea articolelor, verificarea prețului, monitorizarea inventarului și a prețurilor concurenților.
  • Facilitează activitățile de depozit: mărfuri în și în afară, transportul, gestionarea returnărilor, etichetarea.
  • Aplicația Client Android nativă poate fi configurată în modul on-line sau off-line și permite colectarea datelor prin Realitate Augmentată, RFID și citirea codurilor de bare.
  • Arhitectură bazată pe module independente care favorizează personalizarea și implementarea noilor caracteristici.
  • Conectorii specifici simplifică integrarea cu ERP și WMS terță parte.
  • Două metode de instalare: la nivel local sau în cloud.
  • Cu tabloul de bord Server, administratorii configurează sistemul, gestionează clienții și licențele, monitorizează jurnalele și generează rapoarte.
  • Securitate cibernetică excelentă, datorită criptării datelor și comunicării client-server prin protocoale protejate.
  • Gestionarea autentificării utilizatorilor în conformitate cu GDPR la nivel european.

Care sunt beneficiile utilizării Lorikeet?

Cu Lorikeet, rețeaua de magazine are acces la un nivel superior de atractivitate și competitivitate, cu timpi de răspuns și costuri de operare comparabile cu cele ale unui magazin online.

  • O mai bună productivitate

Personalul va reuși să își desfășoare activitatea în mod autonom, fără să aglomereze casa.

  • Reducerea costurilor

Costul Total de Operare este de cinci ori mai scăzut față de scanerele dedicate pe durata de viață a echipamentelor.

  • Viteza sporită la scanare

Motorul integrat permite o scanare de mare viteză, din diferite unghiuri și distanțe, la lumină scăzută și chiar permite citirea de coduri de bare deteriorate.

  • O mai bună comunicare între sediul central și magazin

Documentele sunt transferate automat între sistemul ERP de la sediul central și magazine.

  • Îmbunătățirea experienței clientului

Vânzătorul este în măsură să furnizeze consumatorului răspunsuri precise, directe și rapide.

  • Scanare matriceală

Opțiunea DataMatrix permite scanarea multiplă, reducând timpii pentru operațiuni specifice cu circa 40%.

  • Mai puține erori

Identificarea automată prin coduri de bare garantează urmărirea completă a mărfurilor.

  • Noi oportunități

Datorită conexiunii cu sistemul central, magazinul poate activa servicii noi, în conformitate cu canalele digitale.

Parteneri tehnologici: ZEBRA, Honeywell, SCANDIT.

Lorikeet

Cine este PlinTech?

PlinTech este partenerul strategic în măsura să ofere soluții avansate Auto/ID, Mobile, Wireless, Voice, RFID și sisteme de plăți electronice, companiilor din România și Europa de Est, și a fost creată pentru a răspunde numeroaselor provocări ale companiilor din regiune în optimizarea proceselor operaționale de la producție și logistică și până la distribuție.

Compania este parte a grupului KFI, fondat în 1991 la Milano, leader în implementarea soluțiilor integrate pentru trasabilitatea și urmărirea tuturor fazelor supply chain.

Misiunea companiei este aceea de a conduce clienții către succes, cu un aport de competențe, tehnologie inovatoare și servicii în măsură să îmbunătățească eficiența, calitatea și productivitatea operațiunilor legate de urmărirea produselor, bunurilor și personalului.

Pentru a concretiza această abordare compania KFI a creat o echipă specializată în realizarea proiectelor inovatoare, personalizate în funcție de cerințele clientului cu o structură care colaborează cu cei mai importanți producători de tehnologie din lume și  care are experiența pentru a putea indica și realiza cele mai bune soluții.

Printre clienții tradiționali ai KFI se numără: Barilla, Lindt, Arcese, Sterilgarda Alimenti, Smeg, Posteitaliane, Visotto, Vigor Plant, Lindbergh, Pirelli, Penny Market, Bricofer, Number 1, Nestlé, Gucci, Gallo, Ferrero, Fercam, Electrolux, Danieli, Citterio, Calzedonia, Caleffi, Brembo, Copador, Tetra Pak, Fedrigoni.

Beneficiază de experiența de 30 de ani în proiecte de optimizare logistică prin Plin Tech, parte a grupului KFI Italia. 

Contact – e-mail: office@plintech.ro / tel. +40 749 136 746


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *