Comercianţii mici şi mijlocii aleg soluţia de gestiune şi management pentru retail BinaSmartBusiness

BinaSmartBusiness, soluţia de gestiune și management pentru retail creată şi dezvoltată în România de compania Native Data Systems, oferă comercianţilor mici și mijlocii un sistem inovativ de gestiune și management pentru magazine cu aceleași facilități de care se bucură marii retaileri. BinaSmartBusiness înseamnă pur și simplu gestionarea comerțului cu amănuntul.

BinaSmartBusinessSistemul BinaSmartBusiness pentru retail, implementat în România prin intermediul companiei Anib Tech, este o soluţie ERP care se integrează cu toate echipamentele hardware necesare și specifice domeniului – case de marcat, cititoare de coduri de bare, carduri de fidelitate, POS-uri bancare, cântare electronice etc – şi oferă analize pentru creşterea, dezvoltarea şi atingerea performaţelor maxime.

Credit Foto: shutterstock.com

„Succesul nostru poate stârni ”mirare”, cel puțin până la obținerea unei imagini reale in domeniul în care suntem specializaţi, acela în care creăm soluții de gestionare pentru comercianţii din toate domeniile de activitate, cu precădere companiile mici şi mijlocii.

Suntem aici pentru pentru a aduce o nouă abordare şi o nouă viziune, moment în care ne aflăm în mijlocul unui proces uimitor de extindere. Experienţa pe care o avem pe piaţa din România, în special pe zona de retail, este relevantă pentru provocările companiei Anib Tech de azi, una dintre acestea fiind extinderea substanțială a portofoliului său de clienți.

Acest lucru se realizează prin adăugarea de noi soluții pentru retail, în special pentru comercianții mai mici, păstrând o relație apropiată cu respectivii clienți dar și capacitatea de a furniza un pachet perfect de soluții. Soluțiile sunt adaptate specificului lor, fiind servite într-o manieră personală și necomplicată din punct de vedere tehnic, practic și personal, se poate spune chiar uman,” a precizat Danny Feuerstein, Vicepreședinte Marketing și Vânzări Anib Tech.

Soluţia BinaSmartBusiness este adaptată la normele metodologice ANAF, iar comerciantul are control, în timp real, asupra analizei și rapoartelor legate de tot ceea ce se întâmplă în magazin, la raft, în depozit și la casierie, acestea fiind accesibile şi de la distanță prin utilizarea unui laptop, prin telefon sau tabletă cu sistemul de operare Android.

Cu BinaSmartBusiness nu e nevoie de achiziţionarea de software şi servere

Cu soluţia software BinaSmartBusiness pentru retail se înlocuieşte tradiţionalul model ce implică achizitionarea de software şi de servere, nu este necesară alocarea de bugete adiţionale, iar numărul de utilizatori este unul flexibil.

„Pentru activarea softului nu este necesară instalarea de programe sau a altor aplicații, utilizatorii putând accesa online propriul lor portal, iar prin acesta modulele selectate. Simplicitatea și standardizarea asigură o implementare ușoară și respectă așteptărie clientului. Nu avem clienți dezamăgiți, fiindcă înainte de a porni un proiect ne coordonăm așteptările, iar pe parcursul acestuia implicăm clientul în definirea nevoilor și după aceea menținem serviciile și suportul la standarde stricte,” spune Danny Feurestein.

Pe ce se bazează soluţia BinaSmartBusiness?

Soluţia BinaSmartBusiness pentru retail se bazează pe modelul de Cloud Computing şi oferă posibilitatea de a plăti un abonament lunar pe utilizator fără a obliga la încheierea unui contract de service sau număr fix de utilizatori. Clientul primeşte maximul de accces în timp real la datele sau statisticile afacerii, direct de pe internet. Datele cu caracter personal sunt stocate şi protejate la cele mai înalte standarde şi conform legislaţiei în vigoare.

„Soluția BinaSmartBusiness, creată pentru comercianţii care deţin unul sau mai multe magazine, a fost creată încă de la început ca un serviciu de aplicații online – SaaS – înainte ca industria să înceapă să se umple de zvonuri despre Cloud Computing, spre deosebire de companiile multinaționale care au venit cu soluții monolitice, destinate corporațiilor de mari dimensiuni,” a declarat Danny Feuerstein.

Ce tipuri de comercianţi pot folosi soluţia BinaSmartBusiness?

„Domeniul de retail este vast si complex, imparţit în zeci dacă nu sute de tipuri de activitate şi multiple tipuri de management. Procesul nostru de extindere se bazează pe finalizarea dezvoltării pachetelor de soluții personalizate pentru diferite tipuri de activitate cum ar fi magazinele alimentare sau nealimentare, fast-fooduri, cofetării, en-gross şi en-detail, home & deco, supermarketuri sau magazine de proximitate, magazine cu materiale de constructii, electrocasnice, plafaruri etc. 

Mai mult, astăzi oferim, de asemenea, servicii ERP în Cloud pentru companii care nu sunt considerate a fi comercianți cu amănuntul clasici, cum ar fi importatorii, en-gros-iștii, furnizorii de servicii de logistică, magazinele online sau diverse centre logistice. În fiecare domeniu am creat un nucleu specific, realizat de specialiști nostri, şi luând in consideraţie toate aspectele relevante: gestionare de afaceri – financiară, gestionare de marketing și vânzări, gestionarea proceselor din centrele logistice, gestionarea relațiilor cu clienții și a vânzărilor pe internet,” a declarat Danny Feuerstein.

Flexibilă, modernă și intuitivă

Interfața soluției BinaSmartBusiness este flexibilă, modernă şi intuitivă și asigură mai multe funcții printre care: emiterea automată a rapoartelor de contabilitate primară, inventarierea și gestionarea stocului în timp real și optimizează procesul de vânzare pentru casier. Soluţia optimizează costurile şi contribuie la creşterea afacerii.

BinaSmartBusiness are în spate o echipă profesionistă şi responsabilă, disponibilă 24/7 pentru a răspunde necesităţilor comercianţilor, oferind consultanță, instruire personal și suport pentru întreaga activitate.

„Soluția BinaSmartBusiness este găzduită în cel mai mare și cel mai securizat Cloud din România. În plus, oferim servicii de instruire și suport telefonic pentru clienţi, prin tehnicienii de servici ce efectuează muncă de teren, pentru software, hardware și comunicații. De fapt, pentru clienții care au ales modelul ”Totul Inclus”, ANIB TECH furnizează un serviciu de ”departament IT externalizat,” a precizat Danny Feuerstein.

Întrebări, demo şi comenzi la adresa vanzari@anibtech.com sau la telefon: 0374.949.492.

Fondată în 1995 în Israel, compania israeliană Native Data Systems pune bazele sistemelor informatice de gestiune și ERP, fiind pionierul soluțiilor de Cloud Computing pentru afaceri. Intrarea în domeniul Retail a propulsat soluțiile de gestiune a afacerilor, astfel încât într-un timp foarte scurt a devenit lider în domeniu.

Cu o echipă de specialiști, capabilă să anticipeze viitorul, compania a început să investească încă din anul 2002 în soluții de ERP și tehnologii SaaS, utilizând elemente de Cloud Computing și instrumente de analiză business, astfel încât după doi ani lansează sistemul inovativ Comax, o insfrastructură evoluată de soluții și instrumente business.

În 2015, Native Data Systems a pătruns pe piața din Europa cu produsul său BinaSmartBusiness, fiind în acest moment prezentă și în România prin compania Anib Tech. Compania Anib Tech a pornit de la nevoia de a furniza servicii IT prin externalizare antreprenorilor ce deţin afaceri mici dar şi companiilor mai mari care şi-au dorit acelaşi lucru. Chiar și proprietarul unui magazin de familie poate considera serviciul ca pe un parteneriat de afaceri.

Nevoia primară a unui mic comerciant cu amănuntul este simplă, iar soluția noastră a fost  concepută astfel încât acesta să nu fie expus niciodată la sistemele online complexe ce operează în fundal,” a încheiat Danny Feuerstein.

BinaSmartBusiness

Portofoliul de clienţi Anib Tech care folosesc soluţia BinaSmartBusiness cuprinde mini-market-uri, cofetarii, patiserii, băcănii, plafaruri, fast-food-uri, aprozare, magazine de încălțăminte și îmbrăcăminte, piese-auto, accesorii, carmangerii, etc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Comercianţii mici şi mijlocii aleg soluţia de gestiune şi management pentru retail BinaSmartBusiness
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: