Un mod simplu și eficient de a încasa numerarul prin soluțiile CashInfinity de la GLORY, distribuite în România doar de compania ROPECO București

Pentru gestionarea numerarului, retailerii dedică resurse semnificative: de la pregătirea startului de casă, sortare, numărare, până la pregătirea numerarului pentru bancă și livrarea datelor importante către sistemele contabile. Toate acestea necesită resurse importante care altfel ar putea fi concentrate pe servicii pentru clienți și pe creșterea afacerii retailerului.

Compania ROPECO, unicul distribuitor autorizat de producătorul Glory Global Solutions să comercializeze și să efectueze service pentru echipamentele și soluțiile CASHINFINITY în România, propune pentru piața de retail din România tehnologii simple și eficiente de a încasa numerarul, atât în front office, cât și în back office-ul unei unități comerciale.

ROPECO

O plată numerar obișnuită, dintr-un magazin, durează între 11 și 15 secunde, timp ce include procesarea manuală a numerarului dar și concentrarea atenției asupra nevoilor clienților. Fiecare retailer procesează numerarul, iar unii angajați sunt dedicați doar acestui lucru. Există retaileri care au, doar într-un singur magazin, între 1 și 10 persoane dedicate exclusiv prelucrării, pregătirii și analizării numerarului.

Soluțiile CashInfinity de la Glory Global Solutions elimină aceste neajunsuri, reduc semnificativ timpii de procesare și optimizează fluxurile de numerar din unitatea comercială.

Una dintre soluțiile de gestionare automatizată a numerarului propuse de ROPECO este soluția pentru front office Glory CI-10, un sistem automat și compact destinat recirculării numerarului (bancnote și monede) ce are un design elegant, în linii drepte, astfel încât să poată fi integrat cu ușurință în orice tip de mobilier.

Cu ajutorul soluției CI-10 casierul/operatorul scapă de stresul încasării și verificării numerarului și de predarea restului, în acest mod putând interacționa mai eficient cu clientul. La schimbul de tură, casierul trebuie doar să se logheze în sistem pentru a începe activitatea. În plus, casierul nu mai atinge banii, iar în acest fel se poate concentra pe vânzarea produselor în condiții igienice.

Beneficii:

– Reducerea și optimizarea timpilor alocați pentru pregătirea startului de casă pentru punctele de încasare/vânzare
– Reducerea și optimizarea timpilor alocați pentru pregătirea startului de casă pentru punctele de încasare/vânzare
– Reducerea timpilor și optimizarea fluxurilor pentru procedurile de schimb de tură
– Reducerea timpilor alocați reconcilierii de final de zi și eliminarea erorilor şi discrepanţelor apărute în timpul acestei proceduri
– Îmbunăţirea și eficientizarea productivității personalului
– Eliminarea numărării și validării autenticității numerarului
– Siguranța numerarului și un control mai bun asupra lui

Numerarul, una dintre cele mai ieftine modalități de plată pentru un retailer

„Este un mit faptul că plata cu numerarul este un proces mai scump, acesta fiind, de fapt, situat undeva la mijloc între toate tipurile de plăți disponibile în prezent. Există tranzacții mai ieftine, cum sunt debiturile directe din contul bancar, dar sunt și tranzacții foarte scumpe, precum cele efectuate prin PayPal.

Plățile aduc costuri importante pentru orice retailer, iar noi deținem tehnologia – soluția CashInfinity CI-10 este una dintre ele – prin care putem reduce acest costuri, astfel încât plata cu numerarul să devină una dintre cele mai ieftine tranzacții din lume”, a declarat Hagen Hoehl, Head of Retail EME – Glory Global Solutions, compania care dezvoltă soluția de gestionare a numerarului CashInfinity, distribuită în România doar de compania ROPECO.

Potrivit studiului Retail Cash Automation 2018, autorul campaniei de cercetare strategică și consultanță RBR, Glory Global Solution este lider pe piața mondială a soluțiilor de cash management cu cota de piață de 41%.

Glory Global Solutions este o companie care se concentrează pe soluții de management și reciclare a numerarului cu ajutorul cărora retailerii pot să economisească bani, pe de-o parte, iar pe de altă parte să economisească timp. Soluțiile Glory ajută retailerii să se concentreze mai mult pe client, un lucru foarte important pentru creșterea business.

ROPECO

Compania ROPECO, prezență pe piața din România de peste 25 ani, este principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar. Printre direcțiile de business existente în portofoliu, compania dezvoltă şi promovează pe piaţa din România și soluţii self-service/self-checkout dedicate sectorului de retail și nu numai.

Fondată în 1993, compania româno-elvețiană ROPECO oferă soluții și echipamente, care înglobează o înaltă tehnologie testată cu succes la nivel mondial, unui portofoliu de peste 5.000 de clienți, la nivel național.

ROPECO este un distribuitor autorizat și dedicat pentru mai multe companii globale, specializate în producția unor terminale și echipamente de mare performanță pentru industria bancară, de retail, logistică, industria IT, de procesare de documente sau reciclare de materiale (Glory Global Solutions, Konica Minolta, Ingenico, HSM, Zebra, Honeywell, Cab, Wertheim, Kaso etc).

www.ropeco.ro // www.cashinfinity.ro // tel. 0722.314.043 //

e-mail. office@ropeco.ro

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,956 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Un mod simplu și eficient de a încasa numerarul prin soluțiile CashInfinity de la GLORY, distribuite în România doar de compania ROPECO București

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: