Spectro:o, lider în dezvoltarea și furnizarea de soluții de afișaj digital pentru Retail, susține digitalizarea companiilor din retailul românesc prin soluții de afișaj digital ce personalizează experiența de cumpărare in-store. Printr-o platformă digitală intuitivă, Spectro:o ajută companii din domenii precum Retail, HoReCa, Pharma și Producție să gestioneze și să distribuie conținut multimedia pe un număr nelimitat de ecrane, în oricâte puncte de vânzare este necesar. Soluția Spectro:o se adresează companiilor care caută să îmbunătățească experiența clienților și angajaților în punctele de prezență și, implicit, să-și crească vânzările prin afișaj digital de impact.
Într-o piață de retail în plină creștere, dar în același timp foarte concurențială, își fac loc mecanisme noi de fidelizare a consumatorului, care sunt mai degrabă psihologice decât economice, adică sunt orientate spre a îmbunătăți experiența de cumpărare. Aceste mecanisme au la bază comunicarea permanentă, interactivă și vizuală cu consumatorul prin pârghii și instrumente care să îl ajute să îi rămână întipărit în minte anumite elemente, în interiorul magazinului, dar și în afara acestuia.
Un astfel de instrument foarte la îndemână, care are capacitatea reală de a facilita o comunicare atât de puternică, este soluția de digital signage (afișaj digital).
Afișajul digital amprentează produsele în mintea consumatorului
„Astăzi, cu digital signage poți acoperi aproape integral activitatea de comunicare cu audiența ta: de la creare de conținut multimedia direct în platformă și afișarea acestuia, până la integrarea complexă a platformei tale de digital signage cu sisteme terțe care să automatizeze procesele într-un flux coerent de muncă al angajaților și de comunicare atractivă cu audiența ta sau, mai mult, să te ajute să capitalizezi direct investiția în rețeaua ta de ecrane prin închirierea de spațiu publicitar diferiților parteneri,“ a declarat Marius Pătroi, Co-founder & General Manager, Spectro:o.
Estimările pentru piața de digital signage din Europa indică o creștere de 7,8 % până în 2024 față de 2018, conform Research & Markets, care pune afișajul digital în topul investițiilor în publicitate. În același timp, statistica ne arată că 78% din tehnologia folosită de retaileri pentru comunicarea in-store este acoperită de soluții de digital signage, preconizându-se adăugarea a încă 17%. Și în România rata de adopție a acestui instrument de comunicare este în creștere, fiind favorizată de dezvoltarea tehnologiei 4K și, astfel, de accesibilizarea soluțiilor de digital signage Ultra HD.
Dacă pe afișele de hârtie se tipărește oferta, afișajul digital întipărește oferta în mintea consumatorului
„Scenariul clasic de afișaj arată așa: creezi conținut, testezi mostre, corectezi greșeli, tipărești, retipărești. Sună cunoscut? Toate aceste acțiuni consumă timp și energie, pe care le-ai putea investi în altă direcție mai importantă pentru dezvoltarea afacerii tale.
Cu o soluție de afișaj digital, precum Spectro:o pentru Retail, înlocuiești aceste acțiuni repetitive și costisitoare cu 3 acțiuni simple și cu impact direct în business: 1) încarci conținutul dorit, 2) îl distribui automat dintr-un singur loc, 3) îl publici și afișezi pe ecranele dorite, de oriunde te-ai afla. Dacă pe afișele de hârtie tipărești oferta, afișajul digital întipărește oferta în mintea consumatorului,” a completat Marius Pătroi.
Pe lângă eficientizarea procesului de afișare, soluția de digital signage aduce mult mai multe beneficii:
Crești vizibilitatea produselor, a promoțiilor și a ofertelor sezoniere
Afișarea digitală nu va permite promoțiilor să treacă neobservate de clienții din magazin sau din afara lui. Astfel, poți obține venituri suplimentare și poți crește numărul cumpărăturilor din impuls atât în orele de vârf, cât și în restul zilei.
Cu Spectro:o pentru Retail poți distribui cu ușurință imagini atractive și clipuri explicative, demonstrative sau mărturii ale clienților pentru a stimula interesul consumatorilor și a crește probabilitatea de cumpărare.
Crești notorietatea brandului și te diferențiezi de concurență
Digital signage îți asigură recunoașterea brandului chiar și atunci când nu este un obiectiv imediat, ci un beneficiu implicit. Limita este doar propria imaginație în ceea ce privește Spectro:o pentru Retail. Diversitatea se aplică și locurilor unde poți folosi digital signage pentru a te face văzut, auzit, reținut: în magazin, în parcări, pe stradă, la evenimente publice sau private.
Păstrezi coerența ofertelor în toate magazinele din rețea
Spectro:o simplifică afișarea conținutului în locații multiple, de la același PC, chiar și lucrând remote. Platforma poate fi integrată cu conturile de social media sau poate fi interactivă dacă optezi pentru un ecran tactil.
Arăți interesul pentru bunăstarea consumatorului
Poți afișa în magazinul tău recomandări despre o alimentație sănătoasă sau informări ale instituțiilor de protecție a consumatorului despre siguranța vizitatorilor în magazin, alerte în timp real, în oricâte puncte de vânzare dorești, chiar și în toate, simultan.
Capitalizezi investiția în rețeaua de ecrane închiriind spațiu publicitar diferiților parteneri sau furnizorilor
Spectro:o permite cu ușurință integrarea cu sisteme terțe de afișare oferite de integratori, fără ca aceasta să afecteze afișarea propriului conținut.
Toate acestea sunt beneficii reale care pot schimba experiența de cumpărare și procesele de comunicare în toate magazinele. O poveste de succes în acest sens este a unuia dintre cele mai renumite lanțuri de hypermarketuri din România care și-a îmbunătățit comunicarea vizuală din magazine cu ajutorul soluției de digital signage dezvoltată și implementată de Spectro:o.
Spectro:o este o soluție versatilă, cu multiple utilități și o arhitectură scalabilă
„Modurile în care poți exploata digital signage și oportunitățile pe care le deschide această soluție pentru jucătorii din retail rămân încă o listă deschisă. Noi, cei de la Spectro:o, vedem digital signage ca pe o soluție tehnologică versatilă, iar tehnologiile noi, în continuă descoperire, ajută la integrarea acestei soluții cu alte sisteme, astfel încât eficientizarea muncii să atingă cote noi.
În acest sens, pentru a exploata oportunitățile oferite de tehnologie în plină expansiune, am încheiat un parteneriat tehnologic cu Ropardo, o companie românească de dezvoltare de software la comandă cu care împărtășim aceeași viziune de a contribui la dezvoltarea mediului privat din România prin digitalizarea proceselor în companii.
În plus, investim resurse în informarea companiilor despre tot ce înseamnă digital signage, la ce îți poate folosi cu adevărat în magazin, până la cum poți alege acel furnizor care să răspundă exact nevoilor tale de comunicare prin soluția de afișaj digital propusă,” a concluzionat Marius Pătroi.
Principalele aspecte care trebuie luate în calcul pentru o soluție de afișaj digital:
Soluția de digital signage este ușor de folosit
Aici trebuie să înțelegi dacă îți oferă libertate de folosire și, mai concret, vei dori o platformă la care să te conectezi cu ușurință de oriunde, atâta vreme cât ai o conexiune de internet. Listele de redare, ecranele, playerele, campaniile trebuie să fie în general ușor de gestionat, dintr-o interfață intuitivă, de la configurare până la modificările aduse, sporind astfel eficiența. Ușor de folosit înseamnă și ușor de instalat, pornit și învățat.
Cu soluția de afișaj digital pentru Retail de la Spectro:o, o singură persoană se conectează la interfața web securizată și afișează conținutul dorit pe ecranele conectate la playerele Spectro:o. Oricâte ecrane e nevoie, indiferent de locația lor fizică.
Soluția de digital signage este ofertantă din punctul de vedere al funcționalității
Funcționalitățile trebuie să îți permită să faci cât mai multe lucruri în mod autonom. Ultimele caracteristici sunt integrarea în platformă a unor template-uri de conținut în care poți să creezi cu ușurință elemente vizuale. Odată învățată tehnica, vei apela tot mai rar la servicii de design. Implicit, aceasta înseamnă eficientizarea timpului și a costurilor.
O soluție de digital signage bine gândită este scalabilă, va crește odată cu afacerea ta
Nu trebuie să întâmpini restricții, precum numărul limitat de ecrane pe care le poți adăuga în platforma web. Pachetele de digital signage trebuie să îți permită oricând să crești sau să scazi numărul de ecrane în funcție de nevoile de comunicare din rețeaua ta de magazine de la momentul respectiv.
Despre Spectro:o
Spectro:o coordonează toate eforturile de comunicare vizuală în compania ta, atât cu clienții cât și cu angajații tăi. Fondată în 2017 de Marius Pătroi și Paul Bozan, Spectro:o este astăzi lider în dezvoltarea și furnizarea soluțiilor de afișaj digital în România.
În cifre, Spectro:o înseamnă peste 3.000 de ecrane conectate la platforma Spectro:o Digital Signage, răspândite în peste 1.000 de locații pentru clienți din România, Germania, Portugalia, Anglia și Moldova care operează în diverse domenii, de la Retail și HoReCa până la Pharma și unități de producție.
Planul pentru anul 2022 include dezvoltarea diviziei de Online Sales pentru a facilita accesul tuturor tipurilor de clienți, mici, mari și mijlocii, la platforma Spectro:o, precum și continuarea expansiunii pe piața internațională.
Pentru mai multe informații despre Spectro:o, începeți de aici:
www.spectroo.eu | Email: office@spectroo.eu | Tel: (+40) 372 794 772
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
