Penny Market, Lidl si Carrefour sunt retailerii cu cele mai multe reclame difuzate

Potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, Penny Market, Lidl și Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, în primele trei luni ale anului 2013.

Penny Market, prezent pe piața de profil din România din anul 2005, este retailerul cu cele mai multe reclame difuzate, 13.152 de spoturi, cu un cost Rate Card de 24.364.575 euro.

Lanţul de magazine tip discount Lidl este cel de-al doilea retailer cu cel mai mare număr de spoturi publicitare difuzate, 7.430, în intervalul 1 ianuarie – 31 martie, 2013, cu un cost RC de 10.242.234 euro.

Pe locul trei în clasamentul mediaTRUST este Carrefour. Prezent pe piața românească din toamna anului 2007, retailerul a înregistrat 4.726 de reclame difuzate, cu un Rate Card de 3.203.781 euro.

Următorii în top sunt real,- (4.335 reclame difuzate, RC – 7.512.454 euro), Billa (3.294 reclame, RC– 5.102.184 euro), Metro Cash & Carry (1.238 reclame, RC de 651.808 euro), Mega Image (973 reclame, RC – 523.317 euro).

În ceea ce privește distribuția reclamelor pe tipurile de media monitorizate, observăm că Penny Market a ales difuzarea unui număr mai mare de reclame la TV (11.340), urmate de cele la radio (1.807) și 5 în presa scrisă. Pe același principiu a mers și Lidl, cu 4.323 de reclame difuzate la TV și 3.089 de reclame difuzate la radio, 18 în presa scrisă. Carrefour a înregistrat cel mai mare număr de difuzări la radio, 3.570, urmate de 1.084 de diuzări la TV și 72 presa scrisă.

Posturile de radio preferate de marii retalieri pentru difuzarea reclamelor sunt Kiss Fm (3.829 reclame difuzate), Radio Zu (2.804 reclame difuzate) și Pro Fm (1.950 reclame difuzate). Europa Fm a difuzat 1.603 de reclame, iar Magic Fm, 983.

La capitolul posturi de televiziune, Kanal D este pe primul loc în difuzarea spoturilor publicitare pe categoria retail, 2.188. Urmează TVR 2 cu 2.099 de reclame, Acasă TV (1.972) și TVR 1 (1.939).

În ceea ce privește presa scrisă, Click este publicația cu cele mai multe reclame tipărite, 28, urmată de Spy (10) și Taifasuri cu 8 reclame.

Jacobs, Boni și Mărgăritar sunt brandurile FMCG cele mai promovate de către retaileri în primul trimestru al anului 2013. Jacobs este cel mai promovat brand în publicitate cu 1.804 de reclame, urmat de Boni (1.250 reclame) și Mărgăritar (891 reclame). Pintre brandurile FMCG cu cea mai bună promovare în reclamele retailerilor se mai numără: Fabio (861), Clever (780), Casablanca (761), Pepsi (731), Top Apetit (720), Blue Brand (646), etc.

În intervalul analizat, lista categoriilor de produse cel mai bine promovate de către retaileri, cuprinde: legume/fructe, alimente de bază, carne și mezeluri, cafea, menaj, dulciuri, lactate, băuturi alcoolice, etc.

Studiul media Trust în întregime.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Penny Market, Lidl si Carrefour sunt retailerii cu cele mai multe reclame difuzate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: