Brandurile care comunică oferte cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii sunt mai apreciate de români, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Aproape 4 din 10 români (39%) sunt influențați în decizia de cumpărare de brandurile care au promoții cu ocazia Zilei Femeii. Ei declară că aceste promoții i-ar determina să achiziționeze mai degrabă produsul sau serviciul respectiv. La polul opus, 54% dintre oameni nu sunt influențați de oferte de 8 martie și declară că ar cumpăra oricum produsul/serviciul respectiv.
Așa cum arată un alt studiu recent Reveal Marketing ResearchReveal Marketing Research, chiar dacă decizia de cumpărare a consumatorilor nu este în totalitate influențată de promoții sau campanii cu ocazia sărbătorilor, acestea au impact pozitiv, totuși, asupra brandurilor. Inclusiv în acest caz, 2 din 3 români declară că promoțiile sau campaniile de Ziua Femeii îmbunătățesc imaginea brandurilor. 29% dintre oameni consideră, însă, că aceste campanii nu au un efect asupra imaginii, iar un procent de doar 5% consideră că reclamele de 8 martie au un impact negativ asupra brandului.
Când vine vorba despre Ziua Femeii, bugetul românilor pe cadouri rămâne neschimbat, chiar și în contextul pandemiei, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research
Studiul a urmărit, de asemenea, impactul pandemiei asupra bugetului românilor în ceea ce privește cheltuielile de 8 martie. Astfel, 30% dintre aceștia spun că acum cheltuie mai puțin decât au făcut-o în alți ani. Totuși, pentru majoritatea românilor (62%), cheltuielile cu ocazia Zilei Femeii au rămas la fel, chiar și în contextul actual. Un procent de doar 8% afirmă că în 2021 au alocat mai mulți bani pentru cadourile făcute cu aceasta ocazie.
De 8 martie, florile sunt cadoul cel mai potrivit (85% dintre români), iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei.
De Ziua Internațională a Femeii, florile sunt cadoul considerat cel mai potrivit, spun 85% dintre români, iar peste jumătate dintre ei (52%) declară că, în medie, cheltuie, mai puțin de 50 lei pe acestea. Românii nu se arată foarte generoși când vine vorba de a cumpăra flori, astfel că doar 7% dintre ei spun că alocă chiar și peste 100 lei. În general, buchetele de flori sunt cele mai populare, preferate de 49% dintre români, iar plantele în ghiveci de către 30%.
Deși în contextul COVID-19, comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu se numără printre acestea. Aproape toți românii (99%) preferă să cumpere fizic din florării sau ateliere. Ca locuri specifice de achiziție, pe lângă florăriile obișnuite menționate de 70%, alte variante accesate de români pentru a cumpără flori celor dragi sunt supermarketurile/hipermarketurile (35%) și piețele (31%). În general, mai mult de jumătate dintre români (53%) cumpără flori doar cu ocazia sărbătorilor sau evenimentelor importante.
Alte cadouri apreciate de români de 8 martie sunt accesoriile și bijuteriile (70%), urmate de cosmetice, parfumuri sau produse de machiaj, evaluate drept cadouri potrivite de către 62% dintre români.
Observăm că 8 martie este un prilej de a oferi cadouri mai degrabă simbolice sau personale. Astfel, produsele de tipul electrocasnicelor (44%), electronicelor (28%) sau băuturilor alcoolice (35%) sunt considerate cele mai nepotrivite spre a fi oferite femeilor dragi din viața românilor.
Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
