Carrefour, Lidl și eMag ocupă primele locuri în topul cu cele mai multe aparitii in media

mediaTRUST prezintă vizibilitatea in media a celor mai importanţi retaileri de pe piaţa românească, în primele trei luni ale anului 2014. Carrefour, Lidl şi eMag ocupă primele locuri în topul general al apariţiilor media.

Carrefour este retailerul care a înregistrat cele mai multe apariţii media‚ în intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2014, 4.860 de materiale, cele mai multe dintre ele fiind în mediul online. Locul doi, în topul general al apariţiilor media, este ocupat de Lidl cu 2.568 de menţiuni înregistrate. eMag a înregistrat 2.401 de menţiuni şi ocupă locul trei în top. Pe locul patru se află Auchan cu 2.388 de menţiuni, urmat de Kaufland cu 1.680 de menţiuni. Mega Image este în top cu 1.474 de menţiuni, iar Metro a înregistrat în primele trei luni 1.288 de materiale. Flanco este pe locul opt cu 1.199 menţiuni, urmat de Dedeman cu 969 menţiuni şi Cora cu 954 menţiuni.

1

La categoria discounteri, Lidl este brandul cel mai activ, din punct de vedere al numărului de materiale înregistrate, 2.568. Prezent pe piaţa din România din anul 1999, Billa ocupă locul doi în top cu 723 de materiale înregistrate în primele trei luni ala anului 2014. Profi este pe locul trei la categoria discounteri cu 701 materiale înregistrate, urmat de Penny Market XXL cu 649 menţiuni.

2

Carrefour conduce clasamentul la categoria hypermarket-uri cu 4.672 de materiale înregistrate pe toate mediile de difuzare, în intervalul 1 ianuarie-31 martie. Poziţia a doua este ocupată de Auchan cu 2.388 de materiale, urmat de Kaufland cu 1.680 de menţiuni. Cora a înregistrat în intervalul analizat 954 de menţiuni, iar Real 841 de menţiuni.

3

La categoria supermarket-uri, Mega Image conduce clasamentul cu 1.474 de menţiuni, urmat de Angst cu 662 menţiuni. Grupul olandez Spar, intrat pe piaţa românească din 2005, este pe locul trei în top cu 359 de menţiuni. Pe locul patru de află Carrefour Market cu 94 de materiale, urmat, la mica distanţă, de Succes Nic Com cu 67 de menţiuni.

4

În ceea ce priveşte distribuţia materialelor pe tipuri de media, din cele 30.442 de menţiuni înregistrate în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, aproximativ 80% au fost în mediul online. Retailerii de pe piaţa românească au înregistrat cele mai multe apariţii în mediul online (27.328 mentiuni), urmat de presa scrisă (1.773 menţiuni), televiziuni (1.170 mentiuni) şi radiouri (170 mentiuni).

6

Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

 

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *