Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center, 87,3% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae pentru cei dragi, un procent constant de-a lungul ultimilor 4 ani. Suma medie alocată pentru cadourile de Moș Nicolae este de aproape 350 lei.
Astfel, suma medie pe care respondenții o vor aloca pentru cadourile de Moș Nicolae este de 345,26 lei.
Credit foto: Shutterstock
Și, cu toate că anul 2018 a adus creșteri salariale, în special în sectorul public, suma medie alocată cadourilor pe care le va aduce Moș Nicolae nu a crescut față de anul trecut (345,26 lei în 2018 versus 340,92 în 2017).
Mai mult decât atât, aproape jumătate dintre persoanele intervievate intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei.
Și în acest an, cadourile preferate rămân dulciurile (70,4%), urmate de jucării (48,2%) și de articole de îmbrăcăminte/încălțăminte (41,7%). De asemenea, se vor oferi și fructe, cosmetice/parfumuri sau cărți. Pe lângă acestea, au mai fost menționate bijuterii și accesorii, articole de design, accesorii pentru smartphone/tabletă sau chiar electronice și electrocasnice. Cei care nu au găsit cadoul potrivit, vor oferi și bani (2,0%).
Ce cumpără românii de Moș Nicolae?
Studiul a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici – sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, orașe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 29 noiembrie 2018.
Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 812 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,30%.
MADNET
MEDNET Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piață din anul 2000 și reunește unii dintre cei mai buni specialiști din acest domeniu. MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) și SORMA (Societatea Română de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.