Kaufland, printre cele mai bune companii din România, în relațiile cu clienții lor

Cele mai bune companii în relațiile cu clienții lor din România au fost premiate în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațile cu Clienții. Primele locuri, în domeniile lor de activitate, au fost ocupate de următoarele companii: Synevo, TNT, INS, Salad Box si Kaufland.

Kaufland OlteniteiEvenimentul a fost organizat de The KPI Institute care a realizat pentru prima dată în România un studiu privind relațiile dintre companii și clienții acestora. Rezultatele studiului au fost communicate în cadrul Galei Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții care a avut loc, joi, 8 iunie la Crystal Palace Ballroom din București.

La categoria curierat locul I a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus și Fan Curier au ocupat locurile II, respectiv III, la o diferență foarte mică de punctaj.

În ceea ce priveste serviciile publice centrale, câștigătorul a fost Institutul Național de Statistică, în timp ce locurile doi și trei la această categorie au fost ocupate de Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Națională de Administrare Fiscală.

La categoria restaurante, câștigătorul a fost Salad Box, întrecându-și în calitatea serviciilor oferite clienților, concurenții KFC și Pizza Hut care s-au clasat pe locurile doi și respectiv trei. Dintre rețelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de către participanții la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat îndeaproape de către Lidl și Auchan.

Studiul a fost realizat în perioada aprilie –  mai 2015 și a avut obiectivul de a identifica gradul de satisfacție al clienților în raport cu serviciul de customer care al companiilor din Romania. Evaluarea a fost realizată prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clienților a peste 350 de organizații împărțite în 26 de categorii.

Au fost luate în calcul 800 de variabile, iar prin intermediul răspunsurilor celor peste 1000 de participanți la studiu s-au putut defini cele mai bune companii în relațiile cu clienții din România. Celor 26 de categorii le-au revenit câte trei premii individuale, iar marele câștigător a fost compania Synevo, desemnată drept cea mai bună companie în relațiile cu clienții săi.

Gala Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții, organizată de către The KPI Institute în parteneriat cu Acumen Integrat a completat evenimentul “Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2015” care s-a desfășurat în perioada 4 – 6 Iunie 2015 la Hotelul Intercontinental, București.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *