Piața bunurilor de folosință îndelungată își continuă revenirea

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată din România a înregistrat o creştere de două cifre pentru al treilea trimestru consecutiv. Astfel, în primele trei trimestre ale lui 2011 piaţa a arătat o creştere de 11,5% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform GfK TEMAX.

Cel de-al treilea trimestru a fost unul de succes în special pentru piaţa de IT (+26,6%), însă nu numai, toate sectoarele monitorizare de GfK TEMAX au avut evoluţii pozitive. Pe lângă electrocasnicele mici (+15.8%), foto (+5.6%) şi telecom (+13.9%), care au continuat să înregistreze rate solide de creştere, sectorul echipamentelor de birou a crescut pentru prima data din 2008 (+13.6%). Electronicele şi electrocasnicele mari au arătat o creştere minoră de 2,7%, respectiv 1,1%.

GfK TEMAX România este un indicator dezvoltat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piaţa produselor de folosinţă îndelungată. Raportul GfK TEMAX este publicat la nivel internaţional. Concluziile se bazează pe studiile efectuate în panelul de retail al GfK Retail and Technology. Panelul de retail include date de vânzări de la peste 190.000 de magazine din întreaga lume.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *