43% dintre români declară că gătesc zilnic sau aproape zilnic și 14% susțin că își comandă mâncare acasă

Potrivit celui mai nou studiu realizat de Reveal Marketing Research, 43% dintre români declară că gătesc zilnic sau aproape zilnic și 14% susțin că își comandă mâncare cu livrare la domiciliu de 2-3 ori pe săptămână.

mâncare

Credit foto: Shutterstock

Ce așteptări au românii atunci când apelează la serviciile de food delivery? 

Aproape 55% vor ca mâncarea să ajungă caldă, peste 45% vor ca livrările să fie făcute în condiții de igienă maximă iar aproape 37% își doresc un timp scurt de livrare. Totodată, peste 20% au menționat că așteaptă ca livrarea să fie gratuită și fără o valoare minimă pentru comandă. Plata online și livrarea fără contactul cu livratorul sunt așteptări pe care sub 10% dintre cei intervievați le au atunci când comandă mâncare.

Majoritatea părinților gătesc în fiecare zi 

Pentru că mâncarea gătită în casă este importantă, atât pentru părinți, cât și pentru copii, studiul Reveal Marketing Research a inclus în studiu și părinți cu copii. Astfel, studiul arată că 46% dintre părinți declară că gătesc în fiecare zi pentru copiii lor, iar 23% gătesc între 2 și 3 ori pe săptămână. Semnificativ mai mulți părinți, cu venit scăzut pe gospodărie, gătesc pentru copii în fiecare zi (50%) versus parinți cu venit ridicat pe gospodărie (34%).

 Totuși, atunci când nu gătesc, părinții comandă mâncare cu livrare la domiciliu prin aplicațiile de tip food delivery. În ceea ce privește frecvența, 15% dintre părinți susțin că obișnuiesc să comande mâncare de 2 -3 ori în cursul unei săptămâni. 

Ce alimente preferă copiii?

În ceea ce privește produsele pe care copiii își doresc să le comande, părinții spun că pizza (54%), cartofii prăjiți (27%) și burgerii (23%) se află în topul preferințelor. În timp ce mănâncă, 62% dintre copii stau la masă, fără alte preocupări, 29% se uită la televizor și 22% se joacă pe telefon sau tabletă. 

 Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *