#RomaniaDeschisa: Cât de oportună este restricționarea programului de funcționare a magazinelor într-un posibil scenariu cu un nou val de COVID?

Cel mai mare factor de stres pentru români este reintroducerea unor restricții ca urmare a unui nou val de COVID, conform unui studiu al inițiativei #RomaniaDeschisa, o platformă de dialog tripartit, creată de Cristian China-Birta. Studiul Comportamentul de consum în timpul pandemiei COVID-19 vs. perspective de viitor, realizat în luna iulie 2021, în parteneriat cu compania de cercetare MEDNET Marketing Research Center, a fost unul cantitativ, reprezentativ pe 1.111 români.

#RomaniaDeschisa

Credit foto: Shutterstock

Potrivit studiului “Comportamentul de consum în timpul pandemiei COVID-19 vs. perspective de viitor”, restricționarea programului de funcționare a magazinelor nu este văzută ca o măsură eficientă de către români, iar mersul la cumpărături este pe primul loc în categoria activităților lipsite de riscuri, alături de mersul la terasă și îmbrățișarea sau strângerea mâinii unui prieten sunt considerate de români printre cele mai puțin riscante activități.

Astfel, 30,2% dintre români au fost afectați de reducerea programului de funcționare a magazinelor, în condițiile în care 35,4% dintre ei consideră foarte probabilă existența unui val IV al pandemiei COVID.

Aici puteți citi în întregime Studiul legat de comportamentul de consum in pandemie

Metodologie studiu

Studiul “Comportamentul de consum în timpul pandemiei COVID-19 vs. perspective de viitor” a fost realizat prin intermediul a 1.111 interviuri telefonice (CATI – Computer Assisted Telephone Interview), cu respondenți atât din mediul rural cât și urban, pe un eșantion reprezentativ la nivel național, cu persoane peste 18 ani. Marja de eroare a fost de ±2.94%, iar intervalul de încredere de 95%. Colectarea datelor a avut loc în perioada 20 – 27 Iulie 2021.

#RomaniaDeschisa

#RomaniaDeschisa este o platformă de dialog tripartit, o inițiativă creată de Cristian China-Birta, fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer, speaker, moderator și blogger din 2007.

#RomaniaDeschisa este un loc în care cetățenii, autoritățile și mediul de afaceri au oportunitatea de a discuta într-un cadru organizat pe diverse teme care să intereseze societatea în ansamblul ei.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *