Studiu: 8 din 10 români declară că folosesc produse cosmetice cu protecție solară doar pe perioada verii

În fiecare an, Organizația Mondială a Sănătății ne reamintește cât de importantă este protecția solară. Expunerea îndelungată în fața razelor dăunătoare nu conduce doar la arsuri solare sau insolație, ci poate cauza în timp și cancerul de piele. Tocmai de aceea OMS recomandă măsuri prin care să ne ajute să ne ferim pe toată durata unui an, cu precădere folosirea protecței solare de tipul SPF. Iată principalele concluzii ale studiului realizat de Reveal Marketing Research pe tema comportamentului românilor privind produsele cosmetice cu SPF. 

protecție solară

Doar 35% dintre români se dau cu cremă cu protecție solară

Chiar dacă romanii stau în medie pe zi 3h30min afară doar 35% se dau cu crema aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau doar atunci când merg la plajă. Mai mult de atât, 8 din 10 români declară ca folosesc produse cu SPf doar vara. 

Deşi consumatorii susțin că au auzit de SPF și cunosc importanța utilizării unei protecții solare SPF (53%), cercetarea efectuată de Reveal Marketing Research relevă faptul că doar 17% înțeleg semnificația corectă. De fapt, un mai mult de jumătate nu înțeleg termenii folosiți pentru protecțiile solare precum SPF sau au o înțelegere eronată.

Ce ar trebui să comunice brandurile?

Utilizarea zilnică a protecției solare în România se află într-un stadiu incipient și poate fi atribuită unei conștientizări scăzute a consumatorilor.  Prin urmare, chiar dacă românii folosesc protecție solară, cel mai probabil nu folosesc suficient, atât în ​​ceea ce privește frecvența de aplicare, cât și cantitatea de produs, pentru a obține o protecție solară adecvată. 

Este importantă comunicarea cu privire la utilizarea și re-aplicarea produselor de îngrijire solară. Brandurile pot lansa campanii de informare referitoare la potențialele efecte secundare ale expunerii la UV. Statistici și fapte științifice pot fi utilizate în afișajele de vânzare și pe pachetele de produse pentru a atrage atenția consumatorilor și pentru a transmite mesajul în mod eficient.  

Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *