Unilever, Procter & Gamble și Biofarm sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna august, potrivit mediaTRUST.
În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Unilever ocupă locul întâi cu un număr de 19.751 de reclame, având un cost Rate Card estimat la 28,8 milioane de euro.
Procter & Gamble ocupă poziţia secundă cu 19.041 de reclame difuzate, și un rate card estimat la 36,9 milioane de euro.
În ceea ce privește advertiserii aflaţi pe primele locuri în clasament, distribuția spoturilor publicitare este realizată în felul următor. Astfel, campania publicitară realizată de Unliever este vizibliă în mod deosebit la posturile de televiziune și cele de radio, România TV fiind postul TV cu cele mai multe reclame difuzate – 2.871, iar Radio ZU a difuzat 91 de spoturi. În presa scrisă Viva este sursa cu cele mai multe reclame publicate – 4.
Campania Procter&Gamble a avut mai multe difuzări la postul de televiziune Prima TV (2.786 reclame), iar în presa scrisă, Practic în bucătărie a publicat 8 machete.
Delikat se află între primele poziţii în topul celor mai vizibile branduri în publicitate cu 5.900 reclame şi un Rate Card estimat la 11,4 milioane de euro.
Printre cele mai promovate branduri se numără şi Nivea (5.531 reclame) şi Lidl (5.221 reclame).
Delikat a avut cea mai mare vizibilitate la posturile România TV (1.011 reclame), Național TV (937 reclame) și TVR 2 (750 reclame).
Potrivit numărului de reclame înregistrate pe canalele media pe parcursul lunii august, 2015, sectorul Alimentar a numărat 83.239 de reclame. Locul trei este ocupat de sectorul Comerţ – 46.398 de reclame difuzate.
În cadrul sectorului Alimentar, advertiserii cu cea mai mare vizibilitate sunt European Drinks, Heinken şi Ursus.
Lidl, Dante Internaţional (eMag) și Praktiker sunt advertiserii cel mai bine promovaţi la categoria Comerţ.
În funcţie de numărul de spoturi difuzate, sectorul Cosmetice este reprezentat de Procter&Gamble, Unilever și Beiersdorf.
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 343.018 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 31 august 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă cei mai vizibili advertiseri în media.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.