Studiu MasterCard: atitudinea utilizatorilor față de plățile mobile evoluează

Conform celui mai recent studiu MasterCard, subiectul discuțiilor utilizatorilor s-a mutat de la neîncrederea în siguranța plăților mobile, la experiențele digitale îmbunătățite pe dispozitive mobile.

MobilePayments

În cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anunțat concluziile celui de-al treilea studiu anual intitulat Mobile Payments Study, dezvoltat în parteneriat cu Prime Research. Pe parcursul anului 2014, studiul a urmărit 19,1 milioane de postări din social media la nivel global, pe Twitter, Facebook, Instagram, pe forumuri, pe Weibo (CN), Google+ și YouTube, cu mult peste numărul de 85000 de postări, urmărite în 2012.

Rezultatele studiului nu arată doar o creștere semnificativă a volumului de conversații, ci și o schimbare a tonului și a focusului discuției sociale.

Valul conversațiilor pozitive

  • Atitudinea generală față de plățile mobile continuă să se îmbunătățească. În 2014, 94% dintre conversațiile la nivel global au fost favorabile, față de 77% anul trecut și 70% în 2012.
  • Conversațiile pozitive s-au concentrat pe inovație, recompense și loialitate și ușurință în utilizare (91% ton pozitiv).

Securitatea, clasată printre cele mai favorabile subiecte discutate

  • În total, 91% dintre conversațiile purtate în 2014 pe tema securității au fost favorabile, față de doar 20% în 2012, an în care acesta a fost subiectul care a înregistrat cele mai multe comentarii negative din studiu.
  • Confuzia și îngrijorarea cu privire la securitatea plăților, menționate atât în studiul din 2012, cât și în cel din 2013, au fost înlocuite, anul acesta, cu adoptarea și promovarea unor soluții de plată mai sigure.
  • Tokenizarea și metodele biometrice de identificare, ambele subiecte principale de conversație în 2014, au contribuit în mare măsură la atingerea acestui prag.

Schimbarea focusului în favoarea plăților mobile prin inovație

  • Deși conversațiile pe tema securității plăților au înregistrat cele mai multe comentarii pozitive din studiu, volumul acestora a fost scăzut.
  • În 2014, conversațiile pe tema inovației digitale și a experiențelor îmbunătățite de pe dispozitivele mobile și online au reprezentat majoritatea discuțiilor sociale (71%) printre utilizatori
  • Ușurința în utilizare a fost cel mai bine văzut aspect în ceea ce privește plățile mobile (94% atitudine pozitivă). Utilizatorii au fost încântați să împărtășească celorlalți anumite experiențe de cumpărare de pe dispozitive mobile și, mai exact, modul în care acestea ar putea fi folosite pentru cumpărături de zi cu zi.
  • Odată cu ușurința în utilizare, și stimulentele de recompensare suplimentară – precum plata prin intermediul cupoanelor, punctele și programele de loialitate – au fost frecvent aduse în discuția pe tema inovației (24% dintre conversațiile utilizatorilor). Potențialele beneficii suplimentare care urmează să fie integrate în ofertele pentru plăți mobile întăresc loialitatea consumatorilor pentru utilizarea dispozitivelor mobile (58% dintre conversații au fost antrenate de consumatori) și indică oportunități pentru MasterPass și pentru alte servicii de plăți digitale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studiu MasterCard: atitudinea utilizatorilor față de plățile mobile evoluează

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: